نمایندگان استان گلستان مطرح کردند؛

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: استان گلستان در حوزه شاخص های درون دادی ضعیف است بنابراین نیازمند تغییر بود، در این رابطه تذکر کتبی نیز به وزیر دادیم.

ضعف شاخص های مدیریتی آموزش و پرورش گلستان تا درخواست توازن مدیریتی در استان

به گزارش گلستان24؛به نقل از کلاس بیست؛ " نورمحمد تربتی نژاد"، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش گلستان که در سالن اجتماعات این اداره کل در گرگان برگزارشد، اظهار کرد: لزوما تغییرات مدیریتی آن گونه که افکار عمومی فکر می کنند نیست وبا بازنشستگی مسئول و تغییرات در سطح کشور تغییرات مدیریتی در استان نیز انجام شود .

وی افزود: ما شناختی از آقای گوهری نداشتیم و دراین زمانی که گزینه ها مطرح شد، بررسی کردیم و مشاهده کریم که ایشان از بدنه آموزش و پرورش هستند و در سمت های مختلف از شهرستان تا استان حضور داشتند و ازسابقه خوبی برخوردار بودند.

 

نیروی جوان تر امکان خدمت بیشتری دارد تا نیروی بازنشسته برای یک سال مدیریت قانونی

نماینده مردم گرگان و آق قلا، پروسه فرایند تغییر مدیریتی درحیطه اختیارات آموزش و پرورش بیان و تصریح کرد: نمایندگان در این زمینه نقش نظارتی و مشورتی دارند.وزارت آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد .

وی با انتقاد از طولانی شدن پروسه انتصابات، گفت: همه گزینه های مطرح  شرایط نسبی را دارا بودند اما اینکه گزینه های مطرح تر در آستانه بازنشستگی بودند و حضورشان برای یکسال به صرفه  نبود و نیروی جوان تر امکان خدمت بیشتری داشت.

تربتی نزاد یادآورشد: شاخص های درون دادی، فرایندی ، برون دادی در مدیریت  استان در جلسات مختلف با همکاران  مطرح شد و باید گفت : استان گلستان در حوزه شاخص های درون دادی ضعیف است بنابراین نیازمند تغییر بود .در این رابطه تذکر کتبی نیز به وزیر دادیم.

 

باید توازن مدیریتی در آموزش و پرورش استان  بوجود آید

"شهرام کوسه غراوی" که اصلی ترین نماینده حامی "احسان گوهری" در ادامه اظهار کرد: بعد از مدت ها یک مدیر از شرق استان انتخاب شد، از این بابت از استاندار گلستان تشکر میکنم.

وی افزود: باید توازن مدیریتی بوجود آید و از تمام ظرفیت ها استان در عرصه مدیریتی استفاده شود و نام تمام شهرستان ها در مدیریت امکانات برده شود.

نماینده مردم شرق استان گلستان تصریح کرد: من خود در خانواده فرهنگی رشد یافتم  و معلم زاده هستم لذا  معتقد به مشورت از فرهنگیان هستم و به آقای "گوهری راد" هم توصیه میکنم مشورت را سرلوحه کار خود قرار دهند

وی از حمایت نمایندگان از گوهری راد خبرداد افزود: اتفاقات خوبی در آموزش و پرورش استان ایجاد شده و باید سرعت آن را بیشتر کرد.

 

"وطنی" با محدودترین امکانات بهینه ترین طرز ممکن مدیریت کرد

"رامین نورقلی پور" سومین نماینده حاضر در جلسه معارفه "احسان گوهری راد" بعنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش ضمن تشکر از مدیرکل سابق، اظهار کرد: آقای "وطنی" نظم خاصی  در مدیریت خود داشتند. تحولات زیادی در آموزش و پرورش استان ایجاد شده و آقای "گوهری راد" با نیروی جوانی خود باید همان مسیر را ادامه دهند .

وی افزود: در سطح کلان و در استان محدودیت هایی در زمینه مدیریتی وجود دارد که دست مدیران را بسته است و فضای فعالیت آنها را تنگتر می کند ما این را در استان شاهد بودیم اما در آموزش و پرورش استان گلستان محدودترین امکانات به بهینه ترین طرز ممکن مدیریت شد.

نماینده مردم غرب گلستان در خاتمه گفت: کمبود فضای آموزشی، کمبود اعتبارت، نیروی انسانی از جمله محدودیت های آموزش و پرورش استان بوده و هست که باید با بکارگیری معاونتهای متخصص و استفاده از ظرفیت های استانی مدیریت جدید بتواند آن را رفع کند .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار