رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: 12 فروردین 1358 از جلوه های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است که به استقرار نظام مردم سالاری در کوتاه ترین زمان ممکن سرعت داد.

12 فروردین 58 به استقرار نظام مردم سالاری سرعت داد

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام احمدرضا احمدی روزیکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی با تجلیل از مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم ایران در آن روز از فرمان همه پرسی امام خمینی (ره) با حضور در پای صندوق ها استقبال کرده و با رای 98.2 درصدی، نظام اسلامی را تثبیت کردند.

وی افزود: امروز که چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد، جمهوریت نظام مطابق با قوانین و اسلامیت آن براساس دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام احمدی ابراز امیدواری کرد که مدیران و مسئولان نظام بیش از این قدر دستاوردهای انقلاب اسلامی و جانفشانی شهدا را دانسته و برای سربلندی نظام و به مردم خدمت کنند.

وی به ضرورت حمایت از کالای ایرانی در سال جاری هم اشاره کرد و گفت: ترقی و توسعه ایران اسلامی بر پایه استقلال است که باید در این راه از تولیدات داخلی حمایت شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: توسعه از درون یکی از مسیرهای تعالی کشور در حوزه اقتصادی به شمار می رودکه مقام معظم رهبری رهبری به خوبی این مساله را طرح کردند و باید از این راهنمایی نهایت بهره برداری شود.

پس از پیروزی انقلاب، به پیشنهاد امام راحل همه ‌پرسی در روزهای 10 و 11 فروردین 1358 برگزار شد که 98٫2 واجدان شرکت به حکومت جمهوری اسلامی رای موافق دادند و 12 فروردین به نام روز جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار