مراسم نمادین ورود تاریخی امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در فرودگاه بین‎المللی گرگان برگزار شد.

گزارش برنامه استقبال نمادین در گرگان

به گزارش گلستان 24 ، همزمان با آغاز دهه‌فجر صبح امروز مراسم استقبال نمادین ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با حضور استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و تعدادی از ائمه شیعه و سنی، خانواده‎های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردمی در فرودگاه بین‌المللی گرگان برگزار شد.

استقبال نمادین گرگان

حضور مسئولین در مزار شهدای شرستان گمنام در روز 12 بهمن 93 شروه این برنامه استقبال نمادین بود

استقبال نمادین گرگان

اهدای گل، اجرای سرودهای انقلابی، رژه موتوری یگان‎های نیروهای مسلح از محل فرودگاه تا امامزاده عبدالله گرگان از جمله برنامه‎های نخستین روز دهه مبارک فجر در گلستان بود.

استقبال نمادین گرگان

حسن صادق‌لو استاندار گلستان  در مراسم نمادین ورود تاریخی امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران که در فرودگاه بین‎المللی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب انسان‎های الهی یک فلسفه تاریخ است که معارف آن باید به درستی برای جامعه تبیین شود.

وی تصریح کرد: مشکل درک انقلاب‎های الهی برای برخی انسان‎ها این است که آنها تاریخ را می‎بینند در حالی که اصل قضیه فلسفه تاریخ است، امام نیامدند که 12 بهمن و 22 بهمن را ایجاد کنند بلکه آمدند تا بسترسازی برای یک هدف بزرگ را سازماندهی کنند انقلابی که زمینه‎ساز عدالت جهانی حضرت مهدی (عج) بود.

استاندار گلستان افزود: انقلاب اسلامی سبک و مدل جدیدی به وجود آورد که نه به شرق وابسته بود و نه به غرب بلکه هویت خود را در استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی معنا کرد.

استقبال نمادین گرگان

حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی  در مراسم نمادین ورود تاریخی امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران که در فرودگاه بین‎المللی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ ولایی، علوی و نبوی است لذا اگر جامعه سیاست‎زده شود، اگر قدرت سیاست‎زده شود فاصله به سمتی کشیده می‎شود که جمع به روزی نخواهند رسید.

وی بر لزوم بازخوانی مکتب انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: گرامی‌داشت دهه‌فجر در حقیقت بازخوانی مکتب، اقدام مردم و پاسداری از ولایت مطلقه الهی است و در این راستا مردم و مسئولان وظیفه دارند که قطار انقلاب را در ریل خودش نگه دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه مردم، مکتب، ولایت سه ضلع مثلث انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم با شعار تدبیر و امید روی کار آمد لذا خدمت صادقانه به مردم باید در اولویت مسئولان باشد.

احمدی ادامه داد: ملت انقلاب نکردند که آن رژیم برود و رژیم دیگری روی کار آید، بلکه انقلاب کردند تا بستر عدالت فراهم شده و فاصله‎های طبقاتی کم شود.

وی با بیان اینکه دوران مسئولیت روزی به اتمام خواهد رسید، افزود: دهه‌فجر روزی نیست که فقط شیرینی و شربت بخوریم بلکه باید خودمان را با نائبان ائمه اطهار (ع) میزان کنیم و در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشیم.

مراسم دهه فجرگلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر بهره‎برداری و آغاز عملیات اجرایی 935 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 487 میلیارد و 599 میلیون ریال در سراسر استان گلستان انجام می‎شود.
مراسم دهه فجرگلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار