مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از آماده باش کامل نیروهای این سازمان برای استقبال از روز طبیعت خبر داد.

داشتن روز طبیعتی شاد همراه با حفظ محیط زیست
به گزارش گلستان24؛یحیی ستوده نیا مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛گفت: استفاده و لذت بردن از طبیعت باید باحفظ محیط زیست همراه باشد و این سازمان خدماتی را در همین راستا در دو بخش حفاظتی و خدماتی در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ارائه میدهد.

وی افزود: فعالیت‌های ما در بخش خدمات شامل توزیع ذغال رایگان در مبادی ورودی هزارپیچ، پارک جنگلیالنگدره و ناهار خوران به منظور جلوگیری از قطع شاخه‌های خشک و حتی سبز درختان و توزیع کیسه زباله برای جمع آوری پسماند در پارک‌های جنگلی است.

وی ادامه داد: از دیگر خدمات ما نصب ۱۵ تانکر آب شرب در مسیر هزارپیچ، پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران و نظافت و آماده سازی سرویس‌های بهداشتی برای رفاه مسافران است.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان همچنین گفت: شناسایی درختان معضل دار و رع خطر آن‌ها از خدمات حفاظتی این سازمان است.

وی افزود: ۷۰ نفر از نیرو‌های خدماتی و حفاظتی این سازمان از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۲ شب در سه شیفت کاری برای خدمات رسانی به مسافران و حفاطت از جنگل آمادگی کامل دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار