استاندار گلستان با اشاره به ساماندهی وضعیت تپه هزارپیچ گرگان گفت: پارک پسماند در تپه هزار پیچ گرگان ایجاد می‌شود.

پارک پسماند در تپه هزار پیچ گرگان احداث می‌شود

به گزارش گلستان24؛سید مناف هاشمی صبح امروز در بازدید از محل دپوی زباله در تپه هزار پیچ گرگان اظهار داشت: با افرادی که در این مکان گردشگری زباله تخلیه کنند برخورد می‌شود و به‌زودی تپه هزار پیچ تبدیل به پارک پسماند می‌شود.

وی تاکید کرد: از چند روز پیش عملیات پاکسازی محل جمع‌آوری فاضلاب و نخاله‌ها در این تپه آغاز شده واین کار با جدیت دنبال می‌شود چرا که این مکان تفریحی و گردشگری است و باید محل عبور گردشگران باشد نه اینکه محل ریختن زباله و نخاله که آسیب جدی به محیط زیست می‌زند.

هاشمی تصریح کرد: این کار در حدود 30 سال در حال انجام است و به محیط زیست آسیب جدی وارد کرده و ما به دنبال از بین بردن اثرات سوء این مواد بر روی طبیعت هستیم و تلاش می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر این فضا برای محیط گردشگری و تبدیل شدن به پارک پسماند آماده شود.

وی با اشاره به اینکه ما طرفدار محیط زیست هستیم، تاکید کرد: چگونه دستگاه‌هایی مانند محیط زیست، جهادکشاورزی و بهداشت اجازه می‌دهند این زباله‌ها اینجا دپو شوند؟ و ما با متخلفان برخورد جدی می‌کنیم.

هاشمی افزود:همه امکانات استان از جهاد، شهرداری، راه وشهرسازی وستاد بحران را مدیریت می‌کنم که نقطه تفریحی برای مردم گلستان و کشورشود.

وی افزود:این طرح از 29 اسفند آغاز شده و پیشرفت خوبی هم داشته است اما ازامروز باید بیش از 100 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در این مکان مشغول به کار شوند تا به آن هدفی که پارک گردشگری است برسیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: ما اجازه نمی‌دهیم فردی اینجا نخاله بریزد و تا در استان گلستان حضور دارم جلوی این کار را خواهم گرفت و با متخلفان برخورد می‌شود و همه امکانات دولت و استانداری را به کار می‌گیرم تا اینجا تبدیل به مکان گردشگری شود و مردم استان از آن استفاده کنند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار