پس از پایان تعطیلات نوروزی

پس از پایان تعطیلات نوروزی، در حال حاضر ترافیک در جاده‌های گلستان کم حجم و روان است.

ترافیک در جاده‌های گلستان کم حجم و روان است

مشاهدات عینی خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در گشت هوایی مشترک با هلال احمر استان حاکی از ترافیک کم حجم و روان در جاده‌های استان دارد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر تمامی محورهای استان باز است و تردد در آنها بدون مشکل جریان دارد.

از آغاز طرح نوروزی پلیس و دستگاه‌های خدمات رسان تا امروز، گشت هوایی مشترک هلال احمر و دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه در جریان است و طرح نوروزی در استان گلستان تا پایان 15 فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

ترافیک در جاده‌های گلستان

از ابتدای آغاز طرح نوروزی در استان گلستان، 12 نفر در جاده‌ها و شهرهای استان جان خود را از دست دادند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو نفر افزایش داشته است.

آمارهای رسمی اعلام شده نشان می‌دهد که وقوع سوانح رانندگی در جاده‌های استان طی این مدت افزایش داشته است اما این روند در شهرهای استان کاهش داشته است.

بر اساس اعلام رئیس پلیس راه گلستان، اکثر تصادفات فوتی در جاده‌های استان مربوط به افراد بومی استان گلستان بوده است.

بر اساس این گزارش، از 27 اسفندماه سال گذشته تا 12 فروردین ماه سال جاری، بیش از هشت میلیون و 480 هزار مسافر و گردشگر از ظرفیت‌های گردشگری گلستان بازدید کردند و طی این مدت یک میلیون و 390 هزار نفر در مراکز اقامتی، اقامت داشته‌اند.

گفتنی است، از 27 اسفندماه سال گذشته تا کنون 10 میلیون و 81 هزار تردد در جاده‌های استان توسط دستگاه‌های تردد شمار ثبت شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار