در تعطیلات نوروز سال جاری:

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ثبت بیش از 10 میلیون و 81 هزار تردد در سطح استان گلستان طی ایام نوروز سال جاری خبر داد.

ثبت بیش از 10 میلیون و 81 هزار تردد در گلستان

به گزارش گلستان 24؛عادل مصدقی بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز سال 1397 بیش از 10 میلیون و 81 هزار تردد در سطح استان گلستان به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: در پنجاه نقطه از سطح استان گلستان سامانه ترددشمار وجود دارد که تردد بیش از 10 میلیون اتومبیل را در این استان نشان می‌دهد که نمایانگر این است که استان گلستان در تعطیلات نوروزی سال جاری جزو استان‌های پرتردد کشور محسوب می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه در روز طبیعت شاهد تردد زیادی در مناطق جنوبی و تفرجگاه‌های استان گلستان بودیم، ابراز کرد: در روز طبیعت شاهد ترددهای بسیار زیادی در مناطق جنگلی جنوب استان گلستان بودیم.

مصدقی با بیان اینکه بیش از 400 نفر از نیروهای راهداری گلستان در برگزاری طرح نوروزی این استان فعالیت شبانه‌روزی داشتند، خاطرنشان کرد: 40 اکیپ راهداری استان گلستان در جهت روان‌سازی ترافیک و برقرار کردن یک ترافیک ایمن و روان به صورت شبانه‌روزی در سطح استان گلستان تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد، اذعان کرد: اداره حمل و نقل استان گلستان تا جمعه 17 فروردین ماه هفته جاری طرح نوروزی را در سطح استان گلستان اجرایی می‌کند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار