در راستای تحکیم بنیان خانواده و صیانت از ارزشهای اسلامی؛

مدیر کانون تخصصی عفاف و حجاب گلستان از برگزاری سومین جشنواره «صدف های نور» ویژه نوجوانان و جوانان خواهر خبرداد.

برگزاری جشنواره «صدف های نور» در گلستان

به گزارش گلستان 24؛"مهدی فریدونفر" امروز در گفتگو با خبرنگارکلاس بیست؛ اظهار کرد: سومین جشنواره «صدف های نور» در راستای تحکیم بنیان خانواده و صیانت از ارزشهای اسلامی و اخلاقی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در گلستان برگزار می شود.

وی افزود: پس از دو دوره برگزاری جشنواره در سطح ملی امسال بدلیل عدم تخصیص اعتبار لازم توسط حامیان طرح ، فقط در سطح استان گلستان توسط کانون تخصصی حجاب و عفاف استان با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان گلستان و اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان و برخی دستگاههای فرهنگی برگزار می شود.

مدیر کانون تخصصی عفاف و حجاب گلستان تصریح کرد: این مسابقه با موضوع حجاب و خانواده برای دانش آموزان دختر متوسطه اول و دوم، نوجوانان و جوانان خواهر و خانه های فرهنگ می باشد.

فریدونفر یادآورشد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب های انشاء، نگارش و خاطره نویسی ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پوستر و فرم مسابقه می توانند از طریق مدارس و مساجد محل زندگی خود یا مراجعه به سایت یا کانال تلگرام کلاس بیست به آدرس www.kelas20.ir و telegram.me/kelas20 فرم های جشنواره را تهیه نمایند و به آدرس جشنواره ارسال نمایند.

مدیر کانون تخصصی عفاف و حجاب گلستان در خاتمه گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان خردادماه می باشد و زمان داوری و اعلام نتایج نیز 21 تیرماه 97 خواهد بود .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار