رئیس بسیج رسانه استان گلستان گفت: کاروان راهیان نور بسیج رسانه استان گلستان با حضور اصحاب رسانه استان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

بازدید  فعالان رسانه‎ای استان گلستان از مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش گلستان24؛ علی محمد جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام خبرنگاران به همراه خانواده های آنان به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: کاروان راهیان نور بسیج رسانه به مدت 6 روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد که در این مدت زائران توانستند از 19 منطقه و یامان شهدا بازدید کنند.

وی درباره اعزام فعالان رسانه‌ای به اردوی راهیان نور اظهار کرد: امسال در قالب یک اتوبوس 44 نفره توانستیم نزدیک به 14 فعال رسانه‌ای به همراه خانواده‌هایشان را به سرزمین‌های نور اعزام کنیم.

رئیس بسیج رسانه استان گلستان گفت: برای سومین بار است که این اردوی زیارتی به صورت خانوادگی برای فعالین رسانه‌ای استان گلستان برگزار شد.

وی ادامه داد: منطقه عملیاتی شرهانی، فکه، کانان کمیل، چزابه، دهلاویه، مسجد جامع خرمشهر، نهرخین، طلائیه، شلمچه و غیره از جمله یادمان‌هایی بودند که فعالان رسانه‌ای در آنجا حضور پیدا کردند.

رئیس بسیج رسانه استان گلستان گفت: امسال برای نخستین بار کاروان بسیج رسانه در پادگان هفت‌تپه حضور پیدا کرد که امیدواریم کاروان‌های دیگر استان هم از این منطقه بازدید کنند چرا که در این پادگان عقبه لشکر 25 کربلا که بیشتر از نیروهای مازندران، گلستان و گیلان بودند، سازماندهی می‌شدند.

جعفری گفت: راویان و خبرنگاران نقش مهمی در انتقال رشادت ها و دلامردی های ایثارگران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دارند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار