مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: چهارمین جشنواره رسانه‎ای ابوذر در گلستان برگزار می‎شود.

چهارمین جشنواره رسانه‎ای ابوذر در استان گلستان برگزار می‎شود

به گزارش گلستان24؛علی‎محمد جعفری ظهر امروز در نشست مدیران مسئول، خبرنگاران و فعالان رسانه‎ای استان گلستان با سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم اظهار داشت: چهل سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته و در این سال‎ها به واسطه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی را در عرصه‎های مختلف شاهد هستیم.

وی ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: رسانه‎ها باید جنایات و فساد رژیم پهلوی را بازگو و دستاوردهای جمهوری اسلامی را در 40 سال گذشته معرفی کنند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان ادامه داد: علی‎رغم فتنه‎های بی‎شمار دشمنان، انقلاب اسلامی پرتوان به راه خود ادامه می‎دهد و رسانه‎ها در مسیر اعتلای حرکت عظیم انقلاب اسلامی باید نقش آفرین باشند.

جعفری یادآور شد: 102 نشریه و رسانه‎های ثبت شده در استان گلستان فعالیت دارند و وفاق خوبی در استان در حوزه رسانه وجود دارد و ترکیب رسانه‎ها از دو طیف فعال هستند.

وی تاکید کرد: در سطح گلستان در امر اطلاع‎رسانی گوی سبقت را خبرگزاری‎ها و پایگاه‎های تحلیلی از نشریات مکتوب گرفتند و وضعیت نشریات مکتوب خوب نیست و باید مسئولان همت داشته باشند تا از این شرایط رسانه‎ها را خارج کنند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان یادآور شد: امید داریم به همت مسئولان فضای خوبی را در حوزه رسانه‎ها در استان داشته باشیم، روزنامه فعالی در سطح استان نداریم ولی هفته‎نامه‌های خوبی در استان فعالیت دارند که نیاز است تقویت شوند.

جعفری افزود: در راستای پوشش اخبار دستگاه‎های دولتی و عملکرد دولت پوشش رسانه‎ای خوبی در استان اتفاق می‎افتد و انتظار داریم که رسانه‎های به موضوع انعکاس مطالبات مردم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه چهارمین جشنواره رسانه‎ای ابوذر در استان گلستان برگزار می‎شود، گفت: در حال حاضر سه موضوع چهار دهه انقلاب اسلامی، فساد و جنایات رژیم پهلوی و دربار پهلوی و 40 سالگی انقلاب اسلامی فرصت‎ها و تهدید‎ها برای چهارمین جشنواره رسانه‎ای ابوذر به شکل ویژه دیده شده است.

انتهای پیام/ ز

 

ارسال نظر

آخرین اخبار