استاندار گلستان تاکید کرد

استاندار گلستان استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان شایسته در سال 1397 را یکی از اولویت‌های خود اعلام کرد.

استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان شایسته گلستانی در سال 1397

به گزارش گلستان24؛به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در دیدار با احزاب سیاسی، شورای راهبردی جوانان و بانوان استان ضمن آرزوی سالی پرخیر و برکت، و تقدیر از خدمات صورت گرفته در سال 1396، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 11 میلیون نفر گردشگر از جاذبه‌های استان بازدید کردند که این آمار نسبت به 6 میلیون گردشگر سال گذشته 80 درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به اینکه سال 1397 با دو خبر و اقدام خوب برای استان همراه بوده است، تصریح کرد: آزادی زندانیان گلستانی در کنار دیگر زندانیان ایرانی محصور در ترکمنستان که با پیگیری‌های رئیس جمهوری صورت گرفت خبری خوش برای مردم گلستان بود.
استاندار گلستان افزود: برنامه‌ریزی برای ایجاد پارک پسماند در محل تخلیه زباله، نخاله و فاضلاب شهر گرگان در تپه هزارپیچ اقدامی بود که می‌تواند در آینده این نقطه را به مکانی زیبا برای گرگان و استان تبدیل کند.
وی با تاکید بر ادامه فعالیت‌های سال 1396 در سال 1397، گفت: 943 میلیارد تومان تسهیلات در سال قبل در قالب کارگروه تسهیل به واحدهای تولیدی ارائه شد و همچنین در زمینه مسائل اساسی استان همچون اشتغال و سرمایه‌گذاری اقدامات خوبی انجام شده که در سال 1397 تداوم خواهد یافت.
هاشمی یادآور شد: بر اساس دستور رئیس جمهوری استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در دستور کار قرار گرفته و در سال 1397 نیز استفاده از شایستگان جوانان و بانوان ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار