مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان گفت:: بیش از ۱۸ هزار نفر دوره آموزشی مهارتی را در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان طی کردند.

آموزش مهارتی بیش از ۱۸ هزار نفر در گلستان
به گزارش گلستان24؛ سیدعلیرضا حسینی طلب مدیر کل اداره آموزش فنی وحرفه‌ای استان گلستان گفت: در سال گذشته، ۱۸ هزار ۳۹۶ نفردوره نفر آموزش را در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان گذراندند که بانوان و آقایان در این آموزش‌ها حضور داشتند.

حسینی طلب افزود: خوشه خدمات با تعداد ۱۶ هزار و ۵۹ نفر کار آموز بیشترین و خوشه کشاورزی دارای ۲۷۲کار آموز بوده است.

وی افزود: بیشترین تعداد کار آموز در رشته فناوری اطلاعات با ۶ هزار و ۳۷۴ کار آموز و کمترین تعدادکار آموز در رشته امور دام و ماکیان و گیاهان دارویی با ۲ کار آموز بوده است.

حسینی طلب ادامه داد: برای ارتقاء علمی مدیران و مربیان به ترتیب ۷ هزار و ۳۲۵ نفر بیش از ۱۳ هزار ساعت آموزش عمومی وتخصصی برگزار شد که میانگین دوره‌های آموزشی برگزار شده در بخش غیر دولتی معادل ۲۱۵ ساعت آموزشی می‌باشد.

حسینی طلب در پایان افزود: در سال ۹۶ تعداد ۵۵ جلسه هم اندیشی و ۱۶ جلسه هیات نظارت برگزار شد که به منظور نظارت و بازرسی از آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد تعداد ۸۱۰ مورد بازرسی انجام شد و تعداد ۲۱۲ آموزشگاه در طرح رتبه بندی شرکت و گواهینامه آنان صادر شد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار