مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان:

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان از برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوانوردی و صنایع وابسته در گلستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 11 تا 14 اردبیهشت میزبان علاقه مندان می باشد که برای نخستین بار در شمال کشور برگزار می شود.

گلستان میزبان اولین نمایشگاه صنعت هوانوردی و صنایع وابسته در شمال کشور

به گزارش گلستان24؛ به نقل از کاسب امین؛ "مهرداد یزدی" مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص برگزاری این نمایشگاه در سطح استان گلستان گفت: اولین نمایشگاه صنعت هوانوردی و صنایع وابسته به همراه اولین نمایشگاه آژانس های خدمات مسافرتی و ایرلاین ها و همچنین اولین نمایشگاه گردشگری ، هتلداری و تجهیزات وابسته در تاریخ 11 اردبیهشت در فضایی بالغ بر 3 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان گلستان برگزار می گردد.

وی افزود: نمایشگاه مذکور یکی از مهمترین رویدادهای رسمی نمایشگاهی گردشگری در شمال ایران بوده و لذا، بهترین موقعیت برای شرکتهای مرتبط با صنعت هوانوردی، گردشگری و سفر و همچنین تامین تجهیزات و خدمات مورد نیاز هتلها محسوب می شود تا بتوانند توانمندی های خود را عرضه نمایند.

"یزدی" تصریح کرد: استان گلستان با قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی مناسب، به مثابه یک پل ارتباطی کشورهای آسیای مرکزی را به ایران و خاورمیانه متصل می سازد، ولی با وجود جاذبه های فراوان طبیعی و تاریخی در این استان، هنوز ظرفیتها و موقعیتهای بکر و تازه بسیاری برای انجام سرمایه گذاری در حوزه های مختلف گردشگری همچون هتلداری، دفاتر خدمات گردشگری و سایر صنایع وابسته وجود دارد، بنابراین سرمایه گذاران بین المللی با حضور در این نمایشگاه قادر خواهند بود موقعیت های سود آور بیشماری را برای تاسیس و راه اندازی طرح های گردشگری خود در این استان و دیگر شهرهای ایران به دست آورند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان عنوان کرد: نمایشگاه صنعت هوانوردی، خدمات مسافرتی و هتلداری و تجهیزات وابسته استان گلستان به عنوان یکی از بزرگترین رویداد گردشگری درشمال ایران، پذیرای متخصصین، کارشناسان حوزه گردشگری و بازدیدکنندگان عام می باشد.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه های این نهاد برای برپایی هر چه بهتر این نمایشگاه در گلستان چیست، افزود: در این نمایشگاه تلاش گردیده تا تمامی استانداردهای لازم برای یک نمایشگاه بین المللی به طور دقیق رعایت گردد.

"یزدی" در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که این نمایشگاه در چه تاریخی برگزار می شود، گفت: این نمایشگاه به عنوان نخستین نمایشگاه سال 97 در دستور کار شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان قرار گرفته است و از تاریخ 11 اردبیهشت به مدت 4 روز میزبان علاقه مندان خواهد بود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان با بیان این مطلب که استقبال مردم از این نمایشگاه قطعا زیاد خواهد بود، عنوان کرد: ساعات بازدید علاقه مندان از این نمایشگاه از 17 الی 22 تاریخ های یاد شده می باشد.

گفتنی است؛ سایت نمایشگاه بین المللی استان گلستان در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا واقع شده است.

0000

ارسال نظر

آخرین اخبار