سرپرست شرکت گاز گلستان:

سرپرست شرکت گاز استان گلستان گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و 94 درصد جمعیت روستایی استان و در مجموع بالغ بر 96 درصد جمعیت تحت پوشش استان به کل جمعیتی که قابلیت تحت پوشش را تشکیل می‌دهد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

بهره مندی 94 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، محمدرحیم رحیمی از گازرسانی به 32 روستای استان در سال 1396 خبر داد.

وی تصریح کرد: تعداد  18 روستا در هفته دولت و تعداد 14 روستا نیز در ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مسوولان استان و شهرستان افتتاح شد که موجبات شادی مسوولان و روستائیان عزیز را فراهم آورد.

سرپرست شرکت گاز استان گلستان خاطرنشان کرد: در همین راستا در مجموع  افزون بر 278 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی هزینه در برداشته است، ضمن اینکه  18 هزار و 350 نفر از روستائیان عزیز استان نیز به جمع مصرف‌کنندگان گاز طبیعی افزوده و از خدمات شرکت گاز بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع شمار پروژه گازرسانی استان تاکنون در بخشهای مختلف شهری و روستایی به 870 مورد رسیده است، خاطرنشان کرد: این تعداد پروژه‌ها شامل ٢٩ شهر و 841 روستا است که از این انرژی برخوردار شده‌اند.

رحیمی با بیان اینکه  تعداد 33 روستای استان نیز در مرحله اجرای گازرسانی هستند، ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و 94 درصد جمعیت روستایی استان و در مجموع  بالغ بر 96 درصد جمعیت تحت پوشش استان به کل جمعیتی که قابلیت تحت پوشش را تشکیل می‌دهد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

سرپرست شرکت گاز استان گلستان گفت: در سنوات اخیر روند رو به رشد توسعه گازرسانی حسب بند (ق) تبصره دو قانون بودجه سال 1393 و با عنایت به اعتبارات تخصیص‌یافته بسیار مطلوب بوده و انشاالله در سالجاری تمامی روستاهای استان که قابلیت گازرسانی دارند در برنامه گازرسانی شرکت قرار خواهند گرفت و تا پایان سال 1398 تمامی آنها را از این انرژی پاک بهره‌مند خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار