ناگفته پیداست،دغدغه ها و نگرانی های دهیاران به هیچ عنوان رنگ و لعاب سیاسی نداشته و تنها در راستای تشریع در خدمات رسانی به مردم و پیشگیری از اتفاقات ناگواری است که گاها ممکن است خسارات جبران ناپذیری در مواقع حساس به مردم تحمیل نماید.

اعتراض شورای روستا و دهیاران به تصمیم مدیر عامل گاز+سند

به گزارش گلستان 24 به نقل از عدالت خواهان گلستان"هنوز چند روزی از خبر توهین مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان نسبت به فرزند یک شهید نمیگذرد که که بری دیگری ازحاشیه های مدیر عامل اذهان عمومی را برخود درگیر نموده است.

اخبار نگران کننده ای که نوک پیکان هجمه های نارضایتی بیش از 12 هزار مشترک شرکت گاز استان به سوی مدیر عامل نشانه رفته است.


خبر ها حاکی بران است که در اقدامی سئوال برانگیز و با دستور عجیب و محیرالعقول مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان پست های امداد گازبانی بخش های بهاران . مرکزی گرگا ن که بیش از 100 روستا را تحت پوشش خود داشته و ارائه خدماتی از نظیر قطع و وصل گاز، تعمیرات و رسیدگی به موقع به حوادث ناگوار را به مردم مناطق روستایی شرق و غرب گرگان بعهده داشته است، به بهانه تعدیل پرسنل و کاهش هزینه ها، تعطیل و موجبات نگرانی بیش از 12 هزار مشترک ساکن در این مناظق را سبب شده است.


ناگفته پیداست، دغدغه ها و نگرانی های دهیاران به هیچ عنوان رنگ و لعاب سیاسی نداشته و تنها در راستای تشریع در خدمات رسانی به مردم و پیشگیری از اتفاقات ناگواری است که گاها ممکن است خسارات جبران ناپذیری در مواقع حساس به مردم تحمیل نماید.


با وجود آنکه مدیر عامل شرکت گاز گلستان از حمایت های مستقیم نماینده مردم غرب استان در مجلس بهره مند است اما باید منتظر ماند و دید که واکنش استاندار گلستان به اعتراض دهیاران و شوراهای بخش مرکزی و بهاران گرگان که با شکوائیه ای ،مطالبات و نارضایتی خود را از تصمیم غیرکارشناسی مدیرعامل شرکت گاز گوش نماینده عالی دولت در استان گلستان رسانده اند چه خواهد بود؟


آیا استاندار مطالبات مردم را به لابی گری و بده بستان های سیاسی ارجح میداند؟یا آنکه برای پرهیز از تنش و تلطیف روابط بین خود نماینده غرب استان،مطالبات دهیاران را زیاده خواهانه می انگارد؟

 

آیا نمایندگان مردم گرگان د رمجلس پیگیر مطالبات موکلان خود خواهند شد؟


زمان همه ابهامات را رفع خواهد نمود!

البته ناگفته نماند  در گفتگوی  چند ساعته و مفصلی که این پایگاه با آقای مروتی معاون عمرانی استانداری داشت ایشان از کار انقلابی شرکت گاز در پروژه زیرگذر معلم بسیار تقدیر و تشکر کردند که جزئیات این گفتگو ی چهارساعته انشالله در آینده نزدیک در این سایت انتشار خواهد یافت .

 

http://uupload.ir/files/5qr2_dehyaran.jpg

ارسال نظر

  • احمد
    0

    احسنت بر نکته سنجی های دقیق و پیگیر گلستان 24
    حداقل یکی پیدا شده که داره حرف دل کارمندای بیچاره رو میزنه
    خدا کنه این گزارشا به گوش مسئولین برسه واقعا

  • روستای نودیجه
    0

    باسلام
    آقا این چه مدیریه دیگه؟؟؟؟
    جان مردم براش اهمیت نداره مگه فقط خودش
    خانواده داره. مگه چقدر هزینه میبره یه گازبان.
    یا علی

  • کریم
    0

    این آقا هر کاری دلش میخواد به بهانه های مختلف انجام میده
    نمی دونم این میز ریاست چی داره که دو دستی چسبیده بهش ولم نمی کنه

  • ناشناس
    0

    ان شا ا... همین بالا سر ایشون بیاد
    تا بفهمه بعضی ها از ایشون چی دارند می کشند

  • جمشيد
    2

    باسلام : سعي شود انتقادات از مديران محترم از طريق مذاكره بررسي و رفع شود .از نظر شرعي و اخلاقي درست نيست ابروي مسلماني را قبل از تحقيق برد .

آخرین اخبار