مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان:

از مجموع 71 روستای شهرستان علی آباد کتول، تاکنون تعداد 60 روستای این شهرستان گازرسانی شده است.

تا کنون به 60 روستای شهرستان علی آباد کتول گاز رسانی شده است

به گزارش گلستان 24 ؛ صفرعلی جمال لیوانی مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان، ضمن بیان مطلب فوق، افزود: درحال حاضر عملیات گازرسانی به 6 روستای شهرستان در دست اجرا است که انشاءا... برابر برنامه از پیش تعیین‌شده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در شهرستان علی آباد کتول بالغ بر 650 کیلومتر شبکه تاکنون اجرا شده و افزون بر 23 هزار و 590 انشعاب نیز نصب شده است.

جمال لیوانی اظهارداشت: در همین راستا تعداد 44 هزار و 50 خانوار از نعمت گاز بهره مند و تعداد 46 هزار و 470 مشترک نیز جذب شدند ضمن اینکه تعداد 45 واحد صنعتی عمده و 6 جایگاه CNG نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی ادامه داد: گاز طبیعی که با تلاش شبانه روزی کارکنان این صنعت و همت والای دولتمردان در اختیار هموطنان عزیز قرار می گیرد، نیاز به فعالیت های بسیار زیاد و مراقبت های شبانه روزی دارد تا پس از انجام مراحل مختلف از چند هزار متری اعماق زمین استخراج و با صرف هزینه های زیادی به صورت یک محصول پاک و آماده به درب منازل انتقال یابد لذا بایستی در مصرف این نعمت الهی استفاده بهینه را انجام دهیم.

مدیرعامل گاز گلستان افزود: شایسته است با انجام راهکارهای ساده کاهش مصرف منجمله استفاده از پوشش مناسب، شیشه های دو جداره، پرده ضخیم، رعایت دمای رفاه منزل و لحاظ کردن سایر شرایط این فرصت را ایجاد کنیم که از محل صرفه جوئی های انجام شده، سایر هموطنان عزیز مشمول بهره مندی از این موهبت الهی شوند و بتوانیم این نعمت پاک را برای نسل های آینده نیز ذخیره کنیم.


انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار