مسئول سازمان بسیج طلاب گلستان:

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان گفت: خون امثال شهید نوچمنی ها قطعاً باعث نابودی اسرائیل خواهد شد این وعده ای است که نائب امام زمان(ع) به ما داده است.

خون امثال شهید نوچمنی ها باعث نابودی اسرائیل خواهد شد

به گزارش گلستان24؛به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی شب گذشته در آئین وداع با پیکر پاک شهید مدافع حرم حجت الله نوچمنی که در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان اظهار کرد: بنده به خودم می بالم که جوانان ما تمام لذت های زندگی خودشان را کنار گذاشته و برای عزت، شرف، آرامش و تمامیت ارضی ما گام برداشته اند.

مسئول سازمان بسیج طلاب تصریح کرد: ولی برخی از زبانهای کثیف و آلوده و حماقت آلود نیش زبان آنها از تیر ها و موشک های اسرائیل بد تر است، شهید نوچمنی سندی است افتخاری برای اسلام است.

ریاحی ادامه داد: اگر نبوده باشند امثال شهید نوچمنی ها و امثالهم به والله حضور داعش را در میهن مان شاهد بودیم، همه ما شاهد بودیم که در پایتخت کشور ما داعش رخنه کرده بودند و امنیت ما را زیر سوال برده بودند.

وی با ابزار تأسف از منتقدین به شهدای مدافع حرم خاطر نشان کرد: تعجب بنده به خاطر این است کسانی هم این دلیری را به عینه مشاهده می کنند و اعلام می کنند این افراد مدافع بشار اسد هستند! اینها مدافع اسلام و ایران هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه خود داعشی ها اعلام کرده بودند که عراق و سوریه مقدمه ای بود برای به دست آوردن ایران تاکید کرد: حالا خیلی از این مردمی که این حرف ها را می زنند در زمان هشت سال دفاع مقدس چمدان خودشان را بسته و بعد از اتمام جنگ وارد کشور شده اند. اینها رشادت های دلیر مردانی مثل نوچمنی ها را زیر سوال می برند.

مسئول سازمان بیج طلاب مدافعان حرم را مدافعین شرف و نوامیس ما دانست و متذکر شد: مادر یکی از شهدای خان طومان گفته بود که درد برخی از زخم زبانها بدتر از از دست دادن جوان است.

حجة الاسلام ریاحی ادامه داد: خون امثال شهید نوچمنی ها قطعاً باعث نابودی اسرائیل خواهد شد، نائب امام زمان ولی امر مسلمین جهان بشارت داد که اسرائیل تا 25 سال آینده را نخواهد دید و به زودی نماز جماعت را در بیت المقدس اقتدا خواهیم کرد، قطع به یقین بدانید این حرف مصدر است از لسان مبارک امام زمان (عج).

وی با بیان این مطلب که مدافعین امنیت و مئدافعان حرم جانشان را برای ما اهداء می کنند تصریح کرد: شهید نوچمنی فرزند 40 روزه خودش را ندید تا ما در آرامش زندگی کنیم. به این شهدای گرانقدر انتقاد می کنند و به آنها می گویندر مزدور ایران و بابت جنگ با داعش پولهایی را از ایران دریافت می کنند.

ریاحی گفت: اگر این مزدوری است ما افتخار می کنیم به این مزدوری، ما غلامی و فدایی ایران می شویم، این برای ما افتخار است که جانمان را برای حرم اهل بیت اهداء کنیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب در پایان تاکید کرد: شهید نوچمنی و همه شهدای مدافع حرم با شما بیعت می بندیم و هر جایی که در این مسیر نیاز باشد ما از جانمان دریغ نخواهیم کرد و در جایی اگر بخواهد برای امنیت کشور ما خونی ریخته شودما ترسی نداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار