در سال‌های 1395 و 1396

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان از آمار بالای طلاق در استان گلستان ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه در سال‌های 1395 و 1396 میزان آمار طلاق در گلستان بیش از 6 هزار مورد ثبت شده است.

ثبت 6 هزار و 814 طلاق در گلستان

به گزارش گلستان24؛عبدالرضا چراغعلی پیش از ظهر امروز در نخستین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده در سال ۱۴۹۷ که در ساختمان شماره دو استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه بر اساس آمارهایی که در سال 1395 و 1396 به دست ما رسید آمار طلاق در سطح استان گلستان 6 هزار و 814 مورد به ثبت رسید که آمار بسیار نگران‌کننده‌ای است.

وی با گرامیداشت یاد و شهدای مدافع حرم به ویژه شهید نوچمنی که جان خود را در راه حریم ولایت و انقلاب اسلامی فدا کرد، تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان ابراز کرد: براساس آمارهایی که به دست ما رسیده است آسیب‌های اجتماعی در سال گذشته بالا رفته است اگرچه در برخی بخش‌ها، آسیب‌های اجتماعی کنترل شد ولی در برخی موارد این روند همچنان ادامه دارد.

چراغعلی خاطرنشان کرد: شواهد در استان گلستان نشان می‌دهد که در سال 1397 باید تلاش‌ها را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی افزایش دهیم و در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش‌های جدی توسط همه دستگاه‌ها انجام شود.

وی افزود: متاسفانه آمارهایی ازدواج در سطح استان گلستان بسیار کاهش داشته است و به تبع آن آمارهای بالای طلاق در سطح استان گلستان نگرانی‌هایی را برای ما فراهم کرده است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه آمار طلاق در شهرهای کلاله، آقلا و بندرترکمن بسیار بالاست که نیاز به توجه جدی مسوولان اجرایی دارد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار