معاون برنامه‌ریزی فرمانداری گرگان خبر داد

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان گفت: تسهیلات اشتغال خانگی برای 380 نفر در گلستان اعطا شد.

بهره‌مندی 291 بانوی گرگانی از تسهیلات اشتغال

به گزارش گلستان24؛ابراهیم دشتیان ظهر امروز در نخستین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده در سال ۱۴۹۷ که در ساختمان شماره دو استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اشتغال خانگی اعتبار بسیار خوبی به شهرستان گرگان اعطا شد که 380 نفر در این شهرستان وام اشتغال خانگی دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در راستای تسهیلات اشتغال خانگی 380 نفر توانستند از این وام بهره‌مند شوند و این وام با سود چهار درصد در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان ابراز کرد: از 380 نفری که از تسهیلات اشتغال خانگی در شهرستان گرگان استفاده کردند 291 نفر خانم بودند که در زمینه خیاطی و قالیبافی مشغول به فعالیت شدند.

دشتیان درخصوص سهم 30 درصدی بانوان در پست‌ها و مسوولیت‌های استانی اذعان کرد: در سال جاری اتفاق مهمی رخ داد که احراز پُست به زنان در دستور کار فرمانداری قرار گرفت و انتصاب روسای شهرستانی در برخی شهرهای گلستان صورت گرفت.

وی در خصوص اشتغالزایی در روستاهای شهرستان گرگان ابراز کرد: یکی از فعالیت‌های فرمانداری شهرستان گرگان ایجاد اشتغال برای روستاییان است که در دستور کار فرمانداری قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان از آمار بالای طلاق در گلستان ابراز نگرانی کرد و افزود: ایجاد نشاط اجتماعی در دستور کار فرمانداری شهرستان گرگان قرار دارد و امیدواریم در این زمینه بتوانیم گام موثری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی برداریم.

/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار