قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ به مناسبت روز ارتش بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ به مناسبت روز ارتش

به گزارش گلستان24؛در بیانیه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ به مناسبت روز ارتش آمده است: بیست و نه فروردین ماه در روزشمار تاریخ جمهوری اسلامی ایران مصادف با روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی های دلاورمردان نیروی زمینی ارتش است.

 

غیورمردانی که با جانفشانی های خود از لحظه نخست پیروزی انقلاب اسلامی و در طول دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و همواره عشق، علاقه و میل باطنی خود را به حرکت توفنده انقلاب به رهبری امام راحل (رحمه الله علیه) ابراز داشتند و در اثبات حقیقت این عشق، فداکاری ها، تلاش ها و ایثارگری های بسیار به خرج دادند.

 

۲۹ فروردین روزی بود که در آن امام خمینی (رحمه الله علیه) با فرمانی تاریخی و اعلام برنامه های آینده ارتش، اقتدار و شوکتی دوباره به آن بخشیدند.

 

امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران متکی به عنایت پروردگار توانا در سایه حمایت های همه جانبه و حکیمانه مقام عظمای ولایت به کوچکترین تعرضی به تمامیت ارضی ایران قاطعانه پاسخ خواهد داد و در انجام وظیفه حساس و مخاطره آمیز پاسداری از کیان اسلامی فروگذار نخواهد کرد.

 

از شما آحاد مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان دعوت می شود تا همراه با مسئولین استان با حضور در مراسم نمایش اقتدار ارتشیان عزیز در رژه نیروهای مسلح در جهت تقدیر و پاسداشت دلاوری های آنان شریک باشید.

زمان: چهارشنبه ۹۷/۱/۲۹ ساعت ۸ صبح

مکان: میدان بسیج شهرستان گرگان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار