مدیرعامل شرکت برق گلستان تأکید کرد

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان گفت: با توجه به افزایش دما در تابستان سال جاری باید 84 مگابایت صرفه‎جویی در ساعات پیک مصرف داشته باشیم.

ضرورت صرفه‎جویی برق برای تابستان در گلستان

به گزارش گلستان24؛علی‌اکبر نصیری صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد:پیش‎بینی‎های سازمان هواشناسی بیانگر آن است که تابستان سال جاری دمای هوا یک تا یک و نیم درجه نسبت به سال گذشته بالاتر است.

وی تصریح کرد: عمده مصرف برق در بخش مشترکان خانگی است از این رو مدیریت مصرف برق به سختی انجام می‎شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان با بیان اینکه 700 هزار مشترک برق در استان وجود دارد، افزود: از این تعداد 82 درصد مشترکین خانگی هستند و یک درصد مشترکان را واحدهای صنعتی تشکیل می‎دهند.

نصیری خاطر نشان کرد: با وجود هشدارهای سازمان هوا شناسی برای افزایش دمای هوا در تابستان سال جاری، جلسه‎ای با عنوان تهیه الگوهای جدید در مصرف برق برای سال جاری برگزار شد، برای کاهش مصرف برق تفاهمنامه‎ای با بخش صنایع استان منعقد و مشارکت بخش صنایع در بحث کاهش مصرف پیک را شاهد خواهیم بود، همچنین مذاکراتی در بخش کشاورزی انجام و برای کاهش مصرف در ساعات پیک در ادارات نیز تصمیماتی اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: مصرف پیک تابستان سال گذشته یک هزار و 168 مگابایت بود با میزان رشدی که در نظر گرفته شده است باید در تابستان سال جاری 84 مگابایت صرفه‌جویی در ساعات پیک را داشته باشیم.

نصیری گفت:تمام سعی ما بر این است تا با برنامه‎ریزی‎های انجام شده سال 1397 تابستانی بدون خاموشی را داشته باشیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار