فرمانده سپاه آزادشهر:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر با اشاره به اینکه بسیج همزاد و همگام با انقلاب اسلامی بوده است، گفت: بسیج در برابر قلدری‌ها و رفاه‌طلبی‌ها خواهد ایستاد.

بسیج در برابر قلدری و رفاه‌طلبی ایستاده است/ بسیج هیچ‌گاه از انقلاب و مردم جدا نشده است

به گزارش گلستان 24 ؛  محمود علیخانی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به وقوع حادثه دلخراش جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در زلزله غرب کشور، اظهار کرد: از صمیم قلب این حادثه را به بازماندگان این حادثه تسلیت عرض کرده و امیدوارم مجروحان و مصدومان این حادثه نیز هر چه سریع‌تر بهبود یابند.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته شاهد حضور عاشقان حسینی در بزرگ‌ترین مانور مذهبی و اعتقادی دنیا بودیم، افزود: در اربعین حسینی تمام دنیا مات و مبهوت عزم و اراده آزادگان جهان و دل‌باختگان به راه و مشی حسینی بودند و هر چه تلاش کردند که اسلام و مسلمانان را در انزوا قرار دهند اما در برابر این حجم عظیم از عاشقان حسینی سر تعظیم فرو آوردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر با اشاره به سخنان امام راحل عظیم‌الشان مبنی بر اینکه تمام کسانی که در بسیج فعالیت می‌کنند مشغول عبادت هستند، خاطرنشان کرد: ایشان از خداون متعال می‌خواستند که با بسیجیان محشور شوند که نشان دهنده عظمت بسیج در نگاه معمار بزرگ انقلاب اسلامی دارد.

علیخانی با تاکید بر اینکه بسیج در ذات انفلاب اسلامی نهفته است، ادامه داد: بسیج همزاد و همگام با انقلاب اسلامی بوده و هیچ‌گاه از انقلاب جدا نشده و از آن فاصله نگرفته است و به همین دلیل است که مردمی، استکبارستیز و حامی مستضعفان و محرومان بوده است.

وی رسالت بسیج را رسالت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مبارزه با قلدری، رفاه‌طلبی، استکبار و حرکت به سوی سازندگی و آبادانی کشور، ترویج علمی، اقدامات خودجوش انقلابی از جمله این رسالت‌های انقلابی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز همراه بسیج بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر با اشاره به جمله‌ای از شهید خرازی، اضافه کرد: ایشان معتقد بود جنگ ما با استکبار جنگ عقیده است نه جنگ خاک که امام راحل این جنگ را از آدم (ع) تا خاتم (ع) ادامه‌دار می‌دانست.

علیخانی با بیان اینکه ویژگی های مهم یک بسیجی اخلاص، ولایت‌پذیری، روحیه انقلابی و احساس مسوولیت است، افزود: تکلیف‌گرایی، بینش و بصیرت و تلفیق تعهد و تخصص از سایر ویژگی‎هایی است که در بسیجیان انقلاب اسلامی همواره نمود داشته است.

وی با تاکید بر اینکه یک نیروی بسیجی در انقلاب اسلامی سیاسی است اما سیاست‌زده نخواهد شد، خاطرنشان کرد: بسیجیان انقلاب اسلامی همواره بصیر هستند اما هیچ‌گاه از خود راضی نبوده و قطعا در برابر انحراف از مسیر انقلاب تسامح و تساهل را به خود راه نخواهد داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر استفاده از ظرفیت رسانه را در راستای اهداف بسیج دانست و گفت: در دو حوزه انعکاس برنامه‌ها و تبیین جایگاه بسیج در انقلاب و کارکردهای آن بسیج نیازمند تعامل با رسانه و مطبوعات است.


انتهای پیام /

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار