نماینده مردم مینودشت:

نماینده مردم مینودشت با انتقاد از عملکرد دولت در خصوص مشخص کردن قیمت تضمینی گندم برای کشاورزان، گفت: کشاورزان هر سال در این خصوص در نگرانی هستند و مبلغ‌شان را تا هفت یا هشت ماه بعد دریافت می‌کنند.

 چرا هنوز قیمت تضمینی گندم کشاورزان مشخص نشده است؟

به گزارش گلستان24؛شهرام کوسه‌غراوی نماینده مردم منیودشت در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک روز ارتش در تذکری به وزیر نیرو، گفت: آقای اردکانی چرا با توجه به قول آقای روحانی مبنی بر اتمام سد نرمابه، چهلشاه در سال 97 هنوز اعتبار لازم داده نشده که موجب شده 400 کارگر زحمت‌کش اخراج شوند و پیمانکار بالای 100 میلیارد طلبکار باشد؟ امیدواریم هر چه زودتر در این باره اعتبار لازم تامین شود. سریعا نسبت به تامین حقابه اراضی پایین دست استان گلستان از رودخانه اترک اقدام شود. این موضوع باعث از بین رفتن محصولات زراعی و باغی در شهرستان‌ها شده است.

نماینده مردم مینودشت ادامه داد: آقای حجتی چرا هنوز قیمت و تعرفه تضمینی گندم کشاورزان زحمتکش مشخص نشده؟ چرا کشاورزان هر سال باید در نگرانی باشند که مبلغ‌شان را بعد از هفت ماه دریافت می‌کنند؟ چرا کشاورزان که نقش ارزنده‌ای در خودکفایی دارند با بی‌برنامگی و عدم مدیریت مسئولین با مشکلات گریبان‌گیر شوند؟

کوسه‌غراوی در تذکری به وزیر راه، گفت: آقای آخوندی مسیر شهرستان مینودشت به گالیکش سالانه محل تردد 18 میلیون زائر امام رضا (ع) است. دو راهی کلاله به دوراهی مرگ معروف شده است. آقای آخوندی چرا مردم مرزی از نعمت راه محروم باشند؟

وی در پایان گفت: آقای روحانی، آقای ظریف و مجمع نمایندگان گلستان بابت آزادی زندانیان در ترکمنستان تشکر می‌کنم.

/ایسنا

ارسال نظر

آخرین اخبار