به همت شهرداری و شورای شهر گرگان انجام می‌شود

به مناسبت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته معلم، جوان، کارو کارگر و شوراهای اسلامی، جشن بزرگ مردمی «شهر من، شهر انتظار» با حضور بازیگران پایتخت در گرگان برگزار می‌شود.

حضور ستارگان سریال پایتخت در گرگان

به گزارش گلستان24؛ به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و گرامیداشت هفته معلم، جوان، کارو کارگر و شوراهای اسلامی، جشن بزرگ مردمی «شهر من، شهر انتظار» با حضور بازیگران پایتخت در گرگان برگزار می‌شود.

جشن بزرگ مردمی «شهر من، شهر انتظار» روز سه شنبه 11 اردیبهشت از ساعت 17 الی 21 در بلوار غدیر محوطه چهارشنبه بازار گرگان با همکاری شورای اسلامی شهر گرگان و شهرداری مرکز استان گلستان برگزار خواهد شد.

در این جشن مردمی مراسم کلنگ‌زنی 30 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری گرگان با حضور هنرمندان بزرگ کشور و نورافشانی باشکوه خواهد بود.

نیما کرمی از بازیگران توانمند کشورمان به عنوان مجری این مراسم خواهد بود و خواننده محبوب «علی لهراسبی» نیز در این جشن حضور خواهند داشت.

کمدین معروف برنامه خندوانه « امیر کربلایی‌زاده» در این مراسم حضور دارد و مهمانان ویژه این جشن نیز بازیگران سریال پرطرفدار و پربیننده «پایتخت» نسرین نصرتی «فهیمه» و بهرام افشاری «بهتاش» حضور خواهند یافت.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار