آنچه در اولین جلسه شورای شهر گرگان در سال 94 گذشت

اولین جلسه شورای شهر گرگان شب گذشته در حالی برگزار شد که نطق پیش از دستور ابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون خدمات شهری اولین دستور کار آن بود وباید در خصوص تصویب بودجه شهرداری گرگان تصمیم گیری می شد چون شورای شهرگرگان تنها تا تاریخ 20 فروردین‌ماه جاری فرصت دارد تا بودجه سال جاری شهرداری گرگان را به تصویب برساند و آن را در سامانه شهرداری‎ها ثبت کند.

از انتقاد به وزارت کشور تا ابهام در تصویب بودجه شهرداری و قول اجرایی شدن مونوریل و تله کابین توسط شهردار

به گزارش گلستان 24، محمدابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون خدمات شهر و زیست شهری شورای شهر گرگان شب گذشته درنطق پیش از دستور اولین جلسه صحن رسمی و علنی شورای اسلامی شهرستان گرگان در سال 94 با تاکید بر اینکه انتظار ما مشاهده توسعه در تمام نقاط شهری بود که این مهم در شهرستان گرگان محقق نشد، اظهارکرد: فعالیت‎های انجام شده در حوزه توسعه فضای سبز، زیباسازی و خدمات شهری را در شهر گرگان مثبت بود ولی مردم گرگان استحقاق بیشتری در برخورداری از امکانات دارند که باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت بگیرد.

 85 درصد نخستین روگذر گرگان در مدیریت شهری قبلی محقق شد

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص پروژه روگذر میدان قندهاری گفت: 85 درصد از کار این روگذر در زمان مدیریت قبل شهرداری صورت گرفته بود و با حضور شهردار فعلی و مجوز شورا تا سقف 2 میلیارد تومان ادامه پیدا کرد و در خردادماه 1393 با تبلیغات بی‎سابقه و هزینه‎های تبلیغاتی به بهره‎برداری رسید.

جرجانی با بیان اینکه آغاز عملیات اجرایی نخستین زیرگذر همزمان با افتتاح نخستین روگذر در گرگان کلید خورد، افزود: این پروژه قرار بود در مدت زمان 14 ماه به بهره‎برداری برسد اما با ایجاد شرایط خاص توسط مدیریت شهری و به خاطر کشمکش‎هایی که بین شهردار و شورا ایجاد شد زمان افتتاح پروژه به هفت ماه رسید.

وی ادامه داد: کاهش زمان بهره‎برداری پروژه مذکور به قیمت صرف هزینه‎های بیشتر و توقف یا کند شدن سایر پروژه‎ها و تمرکز مدیران شهرداری در حد این پروژه و غافل شدن از سایر نقاط شهر انجامید و انجام این هزینه و تبلیغات زیاد در زمان افتتاح قطعا با توجه به تفویض اختیارات بسیار زیادی به شهردار توسط شورا انجام شد.

 

Picture-01-2

 

 انتظار مردم توسعه عادلانه عمران شهری است

این عضو شورا اسلامی شهر گرگان گفت: قطعا در این سال ما انتظار مشاهده توسعه در تمام نقاط شهر را داشتیم که این مهم انجام نشده و تبلیغات وسیع در سطح شهر یکی از مواردی بود که در سال گذشته کاملا ملموس بود.

جرجانی بیان داشت: رودررویی شورا و شهرداری و عدم تمدید حکم شهردار یکی از مواردی بود که در چهار ماه آخر سال اتفاق افتاد و شرایط اضطراری را ایجاد کرد و با توجه به نامه‎های ارائه شده از وزارت کشور هنوز هم هیچ‎گونه پاسخی در خصوص تمدید مجوز شهردار گرگان صورت نگرفته است.

وی توسعه عادلانه عمران شهر و فعالیت در همه بخش‎های موردنظر را از انتظارات مردم دانست و گفت: توسعه پارک‎ها و فضای سبز، جلوگیری از آب‎گرفتگی و بازگشایی معابر، پل‎ها، پیاده‎روسازی‎ها، آسفالت، دیواره سازی رودخانه‎ها، ایجاد بازارچه‎ها، زمین‎های ورزشی، سالن‎های ورزشی و فرهنگی در محلات از رویکردهای توسعه عادلانه عمران شهری است.

 نباید با بسکتبال گرگان برخورد سلیقه‎ای شود

عضو شورا اسلامی شهر گرگان ادامه داد: اکنون شاهد هستیم که در دوره مسئولیت شهردار فعلی تمامی پروژه‎ها بعد از یک پروژه قرار می‎گیرد و آن هم به قیمت درماندگی سایر پیمانکاران و کندی یا توقف سایر پروژه‎ها، اتفاقی که برای پروژه زیرگذر میدان معلم انجام شد و همه اعتبار موجود و امکانات به همراه تبلیغات وسیع در خدمت این پروژه قرار گرفت.

جرجانی در خصوص بسکتبال گرگان گفت: بسکتبال یکی از موارد مهمی است که توانسته تاثیرگذاری خود را در ایجاد نشاط روانی برای شهروندان اثبات کند برخورد سلیقه‎ای با این ورزش که به نوعی سنبل شهر گرگان محسوب می‎شود باعث شده نتواند جایگاه واقعی خود را در سطح کشور پیدا کند.

حسین صادقلو شهردار گرگان، از لغو قرارداد و تملک هتل ناهار خوران برای سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد و گفت: راه اندازی تله کابین، شهربازی مدرن و موج آبی از برنامه های شهرداری گرگان در سال ۹۴ است.

وی افزود: تدوین این  پروژه ها برای شهر گرگان باهدف ایجاد فضای تفریحی برای شهروندان انجام می شود.

وی با بیان این نکته که نبود این امکانات رفاهی مانند دمل چرکینی و حسرتی به دل شهروندان شده، اظهار کرد: قرارداد هتل  ناهار خوران لغو شد و خسارت آن پرداخت شد و همزمان زمین هتل به مالکیت شهرداری گرگان درآمد که با تملک آن می توان از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری دعوت کرد.

شهردار گرگان از کلنگ زنی تله کابین گرگان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: شاید قسمت اعظم این پروژه در سال ۹۴ محقق شود تا شهروندان از این امکانات تفریحی بهره مند شوند.

ساخت شهربازی مدرن و سرزمین موج های آبی، بستری برای جذب گردشگر در گرگان

وی ساخت شهربازی مدرن و سرزمین موج های آبی در شهر گرگان را بستری برای جذب گردشگر در گرگان دانست و گفت: این پروژه ها نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد تا هرچه سریعتر پس از مطالعه آن به بخش خصوصی برای اجرا واگذار شود.

صادقلو اجرای پروژه های عمرانی کلان مانند تقاطع غیر هم سطح در نقاط شناسایی شده شهر گرگان را برای رفع گره ترافیکی شهر ضروری دانست و تصریح کرد: میدان معلم در گذشته مشکلات ترافیکی زیادی داشت در حالی که اکنون با راه اندازی تقاطع غیر هم سطح، ترافیک این مسیر روان راحت شده است.

وی اجرای ۶ پروژه دیگر برای رفع مشکل ترافیک شهر گرگان را لازم دانست و اظهار کرد: احداث تقاطع غیر هم سطح در سه راه گلشهر، بهارستان از جمله پروژه هایی است که در سال جاری اجرا می شود.

وی ایجاد مسیر دسترسی جدید از کمربندی به ۶۰ متری افسران و سه راه دخانیات به گلشهر را از دیگر برنامه های شهرداری گرگان اعلام کرد و افزود: این اقدامات با هدف کاهش ترافیک و تصافات انجام خواهد شد.

صادقلو از آماده سازی مسیر سه راه دخانیات به گلشهر در ۶ماهه نخست سال جاری خبر داد و اذعان کرد: تا قبل از شهریور سال جاری آسفالت و بلوار این مسیر آماده خواهد شد تا در زمان بهره برداری از تقاطع غیر هم سطح سه راه گلشهر این مسیر نیز آماده استفاده باشد.

وی در توضیح ایجاد مسیری از کمربندی به ۶۰ متری افسران، گفت: با تسریع در تملک برای این مسیر و گشایش راه، حجم سنگین ترافیک حمل نقل در این بخش ساماندهی خواهد شد.

روند توسعه گرگان در سالهای گذشته مناسب نبوده است

در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی، حقوقی و پاسخگویی به شکایات شورای اسلامی شهر گرگان روند توسعه شهر را در سالهای گذشته نامناسب ارزیابی کرد و افزود: گرگان در سالیان گذشته رشد خوبی نداشته از این رو باید مسیر خود را شتابان طی کند تا از سایر شهرهای کشور عقب نماند.

مهران فدوی ضمن یادآوری این نکته که در اکثر شهرهای کشور که وسعت شهر گرگان را دارند، تقاطع غیر هم سطح راه اندازی شده، اظهار کرد: شهر گرگان علی رغم برنامه هایی که در سالهای گذشته پیش بینی کرده بوده متاسفانه از این مهم دور مانده است.

وی ادامه داد: سال گذشته اعضای شورا برای شهر ۳۴ پروژه تعریف کردند که باید آنها پیگیری شود تا گرگان هم ماننده بسیاری از شهرهای کشور رنگ توسعه را به خود ببیند.

این عضو شورا با بیان این نکته که خواسته های مردم را باید جامه عمل پوشانده و به وعده هایی که می دهیم عمل کنیم، افزود: نیاز است بحث ترافیک را به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری پیگیری کنیم، به عبارتی همراه با ساخت تقاطع های غیر هم سطح در شهر بحث هوشمند سازی ترافیکی را نیز دنبال کنیم.

حوزه های مختلف شهری در بودجه باید پیش بینی شود

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان تصویب بودجه و پیش بینی اعتبار برای حوزه های مختلف شهری را یک ضرورت برای مدیریت شهری دانست و گفت: عدم تصویب بودجه شهرداری گرگان تا قبل از پایان سال ۹۳ به نفع شهروندان و برنامه های شهری نیست.

محمدرضا سبطی با بیان این نکته که در حوزه های عمرانی، فرهنگی، خدمات شهری و سایر حوزه هایی که با مدیریت شهری مرتبط است باید بودجه درستی پیش بینی شود، افزود: بهتر است پیش بینی بودجه بر اساس نقدینگی باشد چراکه نگاه ما به بودجه نقدی و عملیاتی است.

وی ضمن یادآوری این نکته که تنها ۱۶۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری گرگان در سال گذشته نقدینگی داشت، افزود: سایر موارد غیر نقدی پول محاسبه نمی شود از این رو بودجه سال ۹۴ باید بر اساس نقدینگی باشد.

این عضو شورا خواستار دقت و توجه بیشتر اعضای شورا برای تصویب بودجه سازمان های زیر مجموعه شهرداری شد و گفت: علت تاخیر در تصویب بودجه سال ۹۴ قصور اعضای شورای شهر نیست.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: بر طبق روال بودجه باید از سوی شهرداری در اواخر دی و یا اوایل بهمن ماه تقدیم شورا شود تا پس از بحث و بررسی اعضای شورا در نهایت پایان بهمن یا اوایل اسفند، بودجه سال آینده تصویب شود در حالیکه برای بودجه شهرداری سال ۹۴ این اتفاق رخ نداد.

شأن اعضای شورا باید حفظ شده و به آنها احترام گذاشته شود

وی در بخش دیگر از سخنانش خواستار حفظ شان اعضای شورا و احترام به آنها شد و افزود: این تکریم در حوزه مدیریت شهری و یا اذهان عمومی باید انجام شود؛ امیدواریم در سال ۹۴ این تکریم بهتر از سال گذشته انجام شود و اگر نقصان هایی هم در این زمینه وجود داشته، رفع شود.

سبطی اختلافات بی اعضای شورا را مانند دو کفه ترازو دانست و گفت: برخی از سایت های خبری و گاهی اعضای شورا به این اختلافات دامن زده اند که بهتر است در سال جاری از هرگونه اقدام مشابه آن دوری شود.

وی واژه اختلاف را برای اعضای شورا مناسب ندانست و گفت: بهتر بود از این واژه استفاده نمی شد و برای تنویر افکار عمومی از کلمه شفافیت در نوع نگاه شورا استفاده می کردیم؛ باید حساسیت این کلمات را مطرح می کردیم.

 

Picture-01-2

 

حسین ربیعی رئیس شورای شهرگرگان در ادامه افزود: همه باید دست به دست یکدیگر دهیم تا بتوانیم شهری آباد بسازیم.

وی ضمن اشاره به برگزاری دو انتخابات در سال جاری، اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نقش اساسی در نظام اسلامی دارد و مردم با شرکت پرشور خود در صحنه یک بار دیگر شکوه ملی را رقم می‎زنند.

وی با بیان این نکته که شورا و شهرداری باید بعد از مناقشات سال گذشته در سایه تعامل و همکاری دنیای جدیدی برای مدیریت شهری تعریف کنند، افزود: همانطور که دیدیم در افتتاح زیرگذر معلم رضایت عمومی ملموس بود از این رواگر بخواهیم می‎توانیم بهتر از سال گذشته در توسعه شهری اقدام کنیم که این مهم جز با همدلی میسر نمی‎شود.

گذشت بین اعضای شورا، نیاز توسعه شهری است

وی بر لزوم تعامل همه جانبه شورا و شهرداری گرگان تاکید کرد و افزود: اگر در برخوردهای ما اغماض و گذشت وجود نداشته باشد نمی‎توانیم فصل خوبی از پیشرفت و توسعه را در شهر گرگان رقم بزنیم.

ربیعی در خصوص قیمت منطقه‎ای زمین شهر گرگان، اذعان کرد: در قیمت منطقه‎ای زمین هیچ ارزش مالیاتی را در سال ۹۴ افزایش ندادیم و مصوبه سال ۹۳ برای سال جدید اجرایی می‎شود.

این عضو شورا با بیان این نکته که توسعه شهری جز با همدلی و همزبانی محقق نمی‎شود، اظهار کرد: توجه به این مسئله رضایت عمومی را در انجام پروژه‎های شهری به دنبال داشت.

وی شعار نوروزی را پیام راهبردی سال برشمرد و تصریح کرد: این شعار تکلیف را برای همه مشخص کرده است که اگر همراه باشیم قطعا به موفقیت و پیشرفت دست خواهیم یافت.

ایجاد همدلی در گرگان باید از مدیریت شهری آغاز شود

عضو شورای شهر گرگان با اشاره به نامگذاری سال جاری تاکید کرد: ایجاد همدلی در گرگان باید از مدیریت شهری آغاز شود.

در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون خدمات شهری و فضای سبز شورای شهر گرگان ضمن اشاره به پروژه روگذر شهید قندهاری، گفت: در بهمن ماه سال ۹۲  که حکم حسین صادقلو ابلاغ شد این پروژه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و ۵ روز بعد از آن مبلغ دو میلیارد تومان با حمایت و پشتیبانی شورا برای تکمیل این روگذر مصوب شد.

برای دو پروژه عمرانی تبلیغات وسیعی شد

محمد ابراهیم جرجانی با بیان اینکه به خاطر ندارم برای هیچ پروژه عمرانی تبلیغات اینچنین وسیع وجود داشته باشد، افزود: روگذر شهید قندهاری و زیرگذر میدان معلم هر دو با تبلیغات وسیع به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: در حالی که زیرگذر به نام شهید مدافع حرم شهید «حتم لو» توسط اعضای شورا به تصویب رسید مجموعه شهرداری مصوبه شورا نادیده گرفت.

این عضو شورا با انتقاد از برخورد شهردار در مراسم بهره برداری از زیرگذر، اظهار کرد: بی اعتنایی به اعضای شورا در حالی که بودجه پروژه ها توسط ما مصوب می شود به معنای انگشت نما کردن اعضاست.

وی به نامه وزارت کشور مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت شهردار گرگان اشاره کرد و گفت: از ۶ بهمن ماه وضعیت شهردار بلاتکلیف مانده است و با وجود نظرات متفاوت اعضا در مورد وضعیت شهردار و قول رییس شورا مبنی بر حل این موضوع، با گذشت بیش از سه ماه هنوز این موضوع تعیین تکلیف نشده است.

موضوع شهردار یک بحث جدی است و رئیس شورا باید آن را حل کند

جرجانی با تاکید بر اینکه موضوع شهردار یک بحث جدی است و رئیس شورا باید آن را حل کند، خاطر نشان کرد: بودجه سالجاری شهرداری که از مهمترین موضوعات است تاکنون مصوب نشده ضمن اینکه ظرف حدود دو ماه گذشته شهردار در هیچ یک از جلسات شورای شهر حضور نیافته است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و زیست محیطی شورای شهر ضمن اشاره به برنامه های وعده داده شهردار، اظهار کرد: منوریل یا اتومبیل ریلی، تله کابین، تعیین تکلیف باغ روسها که قرار یبود چند ماهه انجام شود، تملک دخانیات و پادگان لشکر ۳۰ از موضوعاتی است که شهردار باید راجع به اقدامات انجام شده برای اجرای آن گزارش ارائه کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این جلسه ضمن تاکید بر همدلی و همزبانی بین اعضای شورا، گفت: وجود انسجام و یکپارچگی بین اعضای شورا و مدیریت شهری باعث موفقیت در پروژه های عمرانی شهر شد.

مدیریت شهری در بخش زیبا سازی منظر شهری خوب عمل کرده

ناصر گرزین با بیان این نکته که مدیریت شهری در بخش زیبا سازی منظر شهری خوب عمل کرده، افزود: بسیاری از پروژه های نیمه تمام شهر را شهردار موفق شد تکمیل کند ضمن اینکه پروژه تقاطع غیر هم سطح میدان معلم را به بهره برداری رسانید.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ۱۴۰۴ گرگان و چشم اندازهایی که اعضای شورا برای چهار سال تعیین کردند پیش بینی می شود در پایان این دوره شهر توسعه یافته ای را شاهد باشیم.

وی ساخت تله کابین، شهربازی و پروژه روگذر را از دیگر برنامه های شهرداری گرگان دانست و تصریح کرد: با بهره برداری از دو پروژه عمرانی بزرگ، اعتماد و اطمینان شهروندان به مدیریت شهری بیشتر شده است.

این عضو شورا ضمن اشاره به این نکته که بودجه ۲۰۰ میلیاردی تصویب شده برای سال گذشته با ۲۰ درصد افزایش به ۲۲۰ میلیارد تومان وصولی افزایش یافت، افزود: می توانیم با این شرایط پروژه سال ۹۴ را تا سقف ۳۵۰ میلیارد تومان پیش بینی کنیم.

 

Picture-01-2

 

علیرضا پزشک‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان در ادامه تصریح کرد:باید در کنار معرفی جاذبه‎های طبیعی، اقلیمی و اکوتوریسمی نسبت به معرفی قابلیت‎های صنایع‌دستی این شهرستان اهتمام شود.

وی با تاکید بر اینکه معرفی جاذبه‎های طبیعی، گردشگری و صنایع‌دستی در جذب مسافران و گردشگران نقش به‌سزایی ایفا می‎کند، تصریح کرد: باید از ظرفیت‎های موجود به صورت بهینه استفاده شود.

ظرفیت‎های ناشناخته شهرگرگان باید به درستی معرفی شود

این عضو شورای اسلامی شهرگرگان با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر «همدلی و همزبانی دولت و ملت» افزود: تحقق این پیام باید در عرصه‎های مختلف کشور از جمله شهرستان گرگان به منصه ظهور و بروز برسد.

پزشک‌پور به بیان طرحی با عنوان «پیشنهاد بدهید و جایزه بگیرید» پرداخت و ادامه داد: یک میلیون تومان جایزه به 10 نفر از کسانی که به دو سئوال مطرح شده برای جذب گردشگر پاسخ دهند در روز گرگان اهدا می‎شود.

وی گفت: نخستین سئوال این است چه باید کرد گرگان جزو 10 شهری باشد که بر سر زبان‎ها جاری شود و مردم شهرستان گرگان را به عنوان کانون طبیعت‎گردی بشناسند، در این راستا وظیفه اعضای شورا، مردم و مسئولان چیست؟

این عضو شورا بیان داشت: جاذبه‎هایی که می‎تواند در ورودی شهر گرگان نسبت به جذب و ماندگاری مسافر کمک کند و مدت اقامت و اسکان آنها را به 24 ساعت برساند چه مواردی است که بهترین پاسخ به سئوالات مذکور جزو برندگان طرح معرفی می‎شوند.

پزشک‌پور با تاکید بر اینکه ظرفیت‎های ناشناخته شهر گرگان باید به درستی معرفی شود، ابراز داشت: تا زمانی که برای معرفی این قابلیت‎ها طرحی نو اندیشیده نشود در جذب مسافر موفق نخواهیم بود.

نظرات شورائیان در سیاست‌گذاری بودجه 94 شهرداری لحاظ شود

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این جلسه گفت: پرداختن به نقاط قوت شهر گرگان مطلوب است اما نباید ضعف و کاستی‎ها نادیده گرفته شود بلکه همه باید درصدد رفع مشکلات تلاش مضاعف کنیم.

زهرا نورا در خصوص بودجه سال 1394 شهرداری گرگان گفت: بودجه‎نویسی باید با دقت بیشتری مورد ارزیابی قرار بگیرد و نظرات اعضای شورا در سیاست‌گذاری لحاظ شود.

وی با اشاره به تحقق بودجه 220 میلیارد تومانی شهرداری گرگان در سال 1393 گفت: مدیریت شهری باید نسبت به گزارش‎دهی بودجه محقق شده اهتمام کند تا شورا از وضعیت بودجه‎ریزی مطلع شود.

گرگان برای کلان‎شهر شدن نیازمند درآمد پایدار است

صفرعلی پایین‌محلی امشب در یکصد و هفتادمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: اجرای پروژه‎های عمرانی در شهر باید پی در پی باشد و وظیفه شهرداری اجرای پروژه‎های عمرانی است.

وی ادامه داد: برند شورای چهارم در گرگان، پروژه‎های عمرانی است و خوشبختانه در حال حاضر دید مردم شهر گرگان به شهردار مثبت بوده و این حاصل فعالیت‎های شورا و شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهرگرگان خاطرنشان کرد: مردم در حال حاضر می‎دانند که اختلافاتی در شورای شهر گرگان وجود دارد اما این اختلافات طبیعی بوده و در نهایت خروجی کار در شهر خروجی مثبتی است.

پایین‌محلی بیان کرد: چندین پروژه در حال حاضر در گرگان برای مردم به یک دغدغه تبدیل شده است و باید این پروژه‎ها اجرا شود تا گرگان به یک کلان‎شهر تبدیل شود.

وی اضافه کرد: امروز احداث تله‌کابین در گرگان به یک دغدغه و آرزو تبدیل شده است و متاسفانه در آخرین اقدام نیز پیمانکاری که انتخاب شده بود نتوانست به تعهداتش عمل کند و به نوعی برنامه‎های ما را به تاخیر انداخت.

 

Picture-01-2

 

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: امروز باید برای گرگان به دنبال یک درآمد پایدار باشیم تا شاهد توسعه شهری بوده و گرگان را به یک کلان‎شهر تبدیل کنیم.

پایین‎محلی تاکید کرد: ما برای ماندگاری مسافر در گرگان باید دست به کار شویم و اگر مسافری به گرگان می‎آید باید برای اسکان و ماندگاری در این شهر لذت ببرد.

وی گفت: ظرفیت احداث سرزمین موج‎های آبی در گرگان وجود دارد و می‎تواند به یک جاذبه در شهر تبدیل شود.

پایین‎محلی اضافه کرد: پارک مدرن شهری نیز باید در اولویت برنامه‎های شهرداری و شورای شهر قرار گیرد و امیدوارم با همدلی و همزبانی بتوانیم این پروژه‎ها را در شهر اجرا کرده و به نتیجه برسانیم.

وی در پایان ابراز کرد: خوشبختانه در حال حاضر شرایط به صورتی است که مردم از شهرداری و شورای شهر راضی هستند و می‎توان با خدمات‎‎رسانی بهتر به مردم این رضایت را حفظ و افزایش داد.

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار