رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس:

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ضرورت اعتماد به نسل جوان، گفت: ما به طور کامل منتظر ایده‌های ناب جوانان گنبدی هستیم.

منتظر ایده‌های ناب جوانان گنبدی هستیم

به گزارش گلستان24؛  محمدعلی رحیمیان صبح امروز در مراسم تجلیل از جوانان برتر شهرستان گنبدکاووس که در سالن همایش‌های اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و به ویژه میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، اظهار کرد: امروز برگزاری این همایش با حضور جمع کثیری از جوانان شهرستان برای همه ما افتخاری بزرگ و مایه انرژی و قوت قلب است.

وی با بیان اینکه شاید برگزاری این همایش در خور و شان جوانان فرهیخته و نخبه شهرستان گنبدکاووس نباشد، افزود: تلاش ما در این برنامه این بود که بخشی از محبت‌ها و افتخاراتی که جوانان عزیز برای شهرستان ما کسب کردند را به نحوی شایسته و هرچند مختصر پاسخ داده و به این عزیزان ادای احترام کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه برای اعتلای حوزه جوانان در سطح شهرستان نیازمند حضور و همکاری همه جوانان و دستگاه‌ها و نهادهای مسوول هستیم، خاطرنشان کرد: تلاش و خدمت در حوزه جوانان کار بسیار سخت اما لذت‌بخش و تعالی دهنده است.

رحیمیان با اعلام آمادگی برای اجرای طرح‌ها و پیشنهادهای جوانان شهرستان گنبدکاووس، ادامه داد: ما منتظر حضور جوانان در عرصه  و ارائه پیشنهادها و طرح‌های این عزیزان هستیم و امیدواریم این طرح‌ها به گونه‌ای ارائه شود که قابلیت اجرا در تمام کشور را داشته باشند تا ابتدا به صورت پایلوت در گنبدکاووس اجرا کرده و سپس آن را به وزارتخانه ارجاع دهیم.

وی با تقدیر از جوانان برگزار کننده همایش تجلیل از جوانان برتر شهرستان، تصریح کرد: امیدواریم جوانان شهرستان گنبدکاووس در همه عرصه‌ها به کمک ما بیایند و در اجرای امور به ما کمک کنند زیرا ما معتقدیم که همواره اعتماد به جوانان و سپردن کارها به  آنها موجب موفقیت می‌شود.

گفتنی است در پایان این همایش از تعدادی از جوانان شهرستان گنبدکاووس که در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری حائز رتبه‌های برتر شده‌اند به همراه کارمندان جوان برتر ادارات و نهادهای این شهرستان به عنوان جوان برتر گنبدکاووس معرفی و مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار