در مراسم تکریم مدیران مراکز قرآنی مردمی استان؛

مراسم تکریم مدیران مراکز قرآنی مردمی استان گلستان، امروز (۱۳ اردیبهشت) با حضور رئیس سازمان دالقرآن الکریم و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.

تجلیل از ۳۳۰ مدیر مراکز قرآنی مردمی استان

به گزارش گلستان24؛سید مصطفی حسینی واعظ، مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در این مراسم گفت: این مراسم به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، به یاد هشت تن از معلمان قرآن شهید استان گلستان و محمدحسین فلاحی قاری و موذن نوجوان فدایی راه قرآن برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم، افزود: این مراسم با هدف تقدیر و تشکر و تقویت انگیزه برای توسعه فعالیت های قرآنی مردمی برگزار شد.

 

حسینی واعظ تصریح کرد: در این مراسم از ۳۳۰ نفر از مدیران مراکز قرآنی مردمی استان و  ۲۱ مرکز شاخص قرآنی مردمی شامل؛ 7 موسسه قرآنی، 7 خانه قرآن شهری و 7 خانه قرآن روستایی با اهدای هدایایی تجلیل شد.

 

همچنین در این مراسم لوح یادبود و تکریم خانواده سردار شهید محمود کیا (معلم قرآن شهید) و خانواده فدایی راه قرآن محمدحسین فلاحی اهدا شد.

 

در این مراسم گروه تواشیح و مدیحه سرایی فطرس مینودشت و مکتب المهدی (عجل الله تعالی) گنبد کاووس به اجرای برنامه پرداختند و محمدعلی محمدی نژاد قاری ممتاز استان قرآن کریم را تلاوت کرد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار