معاون رئیس جمهور:

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پارک پسماند یکی از بزرگترین معضلات شهری گرگان را ظرف مدت ۲ ماه حل کرده است و این اقدام استاندار گلستان و مدیران استان قابل تقدیر است.

پارک پسماند یکی از بزرگترین معضلات شهری گرگان را حل کرده است

به گزارش گلستان 24؛عیسی کلانتری با بیان اینکه بنا به دستور ریاست جمهوری یکی از اولویت‌های سازمان محیط زیست در سال جاری مدیریت پسماند در 3 استان شمالی است، اظهار داشت: پارک پسماند یکی از بزرگترین معضلات شهری گرگان را در مدت 2 ماه حل کرده و این اقدام استاندار گلستان و مدیران استان قابل تقدیر است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: ایجاد پارک پسماند در محل دفع زباله، نخاله و فاضلاب را عاملی در جهت زیباسازی شهر گرگان دانست و تصریح کرد: همه شهرهای شمالی مانند گرگان هستند و برای رفع مشکل پسماند آن، نیازمند همت مجلس و دولت‌اند.

وی افزود: مجلس امسال یک‌هزار میلیارد تومان برای پسماند پیش‌بینی کرده که آغاز خوبی است اما نیاز پسماند کشور بیشتر از این هاست.

وی خاطر نشان کرد: نزدیک به 2 میلیارد دلار نیاز پسماند کشور است و مدیریت پسماند در سال جاری و سال آینده یکی از 4  اولویت سازمان حفاظت محیط زیست در سطح کشور است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست یادآور شد: پسماندها، ریزگردها، تالاب ها و بهبود هوای کلان شهر ها ، 4محور برای سال جاری و سال بعد است و در کنار آن حفظ وحفاظت از زیست گاه ها اهمیت ویژه ای دارد.

در آخرین روز سال 1396به دستور استاندار گلستان عملیات اجرایی پارک پسماند در محل دفع زباله، نخاله و فاضلاب در تپه هزارپیچ گرگان آغاز شد.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار