نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:شهید مطهری معتقد بود که ارتقاء تفکر، خرد، دانش و اندیشه ورزی در گرو آموزش یافتن صحیح تجلی پیدا می کند و یکی از مراکز مهم جهت رسیدن به این هدف مهم، بدون شک دانشگاه می باشد.

هدف شهید مطهری، ارتقاء تفکر و اندیشه ورزی در دانشگاه ها بود

به گزارش گلستان24؛ به نقل از دانشجوسلام؛ مراسم گرامیداشت مقام اساتید دانشگاه گلستان با حضور نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه گلستان برگزار شد.

"نورمحمد تربتی نژاد" نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت شهادت شهید مطهری گفت: شهید مطهری معتقد بودد که ارتقاء تفکر، خرد، دانش و اندیشه ورزی در گرو آموزش یافتن صحیح تجلی پیدا می کند و یکی از مراکز مهم جهت رسیدن به این هدف مهم، بدون شک دانشگاه می باشد که وظیفه انسان سازی را هم برعهده دارد.

وی افزود: با وجودیکه شاهد گذار از دانشگاه های نسل سوم که به «دانشگاه کارآفرین» معروف است هستیم باید به نقش محوری و اساسی دانشگاه ها در آموزش  توجه داشت که تحقق این مهم مرهون تلاشها و زحمات اساتید گرانقدر و زحمتکش دانشگاه هاست.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با دستور کار قراردادن سیاستهای برنامه ششم شاهد موفقیتها و افتخارات بزرگی در حوزه علم و فناوری استان و کشور می باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار