فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: قرار است همایش سرمایه گذاری در استان برگزار شود برای همین باید با همکاری همه دستگاه بسته سرمایه گذاری ویژه شهرستان گرگان تدوین شود.

ایجاد 6000 شغل در مرکز استان

به گزارش گلستان24؛سیدعباس حسینی، فرماندار گرگان، امروز (17 اردیبهشت) در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به موضوع اشتغال گفت: طبق برنامه امسال قرار است 6 هزار شغل در شهرستان ایجاد شود که انتظار داریم با همکاری دستگاه ها در زمان کمتری این فرصت های شغلی را ایجاد کنیم.

 

وی افزود: متأسفانه فرهنگی غلطی در جامعه شکل گرفته و بسیاری از افراد شغل را در پشت میز نشستن و داشتن شغل دولتی می دانند در حالیکه با داشتن مهارت و تخصص می توانند کارآفرینی کنند.

 

فرماندار گرگان بیان کرد: روزانه مراجعات زیادی به فرمانداری می شود که اغلب آنها درباره اشتغال جوانان است. به طورقطع ایجاد اشتغال یک موضوع تک دستگاهی نیست بلکه همه باید در این زمینه تلاش کنند.

 

وی گفت: در نیمه دوم امسال قرار است همایش فرصت های سرمایه گذاری در استان برگزار شود که با همکاری همه  دستگاه ها باید بسته های ویژه سرمایه گذاری در شهر گرگان تدوین شود.

 

حسینی یادآور شد: سال گذشته بیش از 21 هزار شغل در استان ایجاد و بیش از 900 میلیارد تومان تسهیلات هم به واحدهای تولیدی و اقتصادی استان پرداخت شد که نتیجه آن کاهش نرخ بیکاری در استان بود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار