مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان گفت: یک‌هزار واحد مسکونی با مشارکت خیران و دستگاه‌های اجرای استان امسال برای محرومان ساخته می شود.

ساختن هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان

به گزارش گلستان24؛ امان الله حسین‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران را با اشاره به احداث احد مسکونی برای محرومان در استان اظهار داشت: با مشارکت خیران امسال یک‌هزار واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان ساخته و تحویل می‌شود.

وی تصریح کرد: در استان گلستان بیش از 8 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان هستند که بیش از 3 هزار و 500 خانوار فاقد واحد مسکونی بوده و بیش از 4500 واحد مسکونی نیازمند مقاوم‌سازی هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان تاکید کرد: با مشارکت خیران، بسیج سازندگی، استانداری و زکات جمع‌آوری شده، یک‌هزار واحد مسکونی را برای محرومان خواهد ساخت و به آنها تحویل می‌‌دهد.

وی از انقعاد تفاهمنامه‌ای با فرماندار 2 شهرستان آق‌قلا و مرواه‌تپه خبر داد و خاطرنشان کرد: در نخستین تفاهم‌نامه با فرماندار آق قلا 200 واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد با کمک خیران وستاد جمع آوری زکات و استانداری ساخته می‌شود.

حسین‌پور اظهار داشت: در دومین تفاهم‌نامه قرار است 100 واحد مسکونی در شهرستان مراوه‌تپه ساخته شود که این واحدها با کمک بسیج سازندگی، ستاد دیه و خیران ساخته خواهد شد و از شهرستان‌های دیگر خواست در صورت تمایل می‌توانند با کمیته امداد این تفاهم‌نامه را منعقد کنند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار