جمعی از فعالان رسانه‌ای استان گلستان با خانواده شهید «سیدحمیدرضا حسینی» شهید شاخص بسیج رسانه استان در سال 1397 دیدار کردند.

فعالان رسانه‎ای گلستان با خانواده شهید «سیدحمیدرضا حسینی» دیدار کردند + تصاویر

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ فعالان رسانه‎ای استان گلستان شامگاه شنبه با خانواده شهید «سیدحمیدرضا حسینی» شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان در سال 1397 دیدار کردند.

مسؤول بسیج رسانه استان گلستان در این دیدار با اشاره به انتخاب شهید سیدحمیدرضا حسینی به‎عنوان شهید شاخص سال 1397 بسیج رسانه استان گلستان، اظهار کرد: با معرفی شهید شاخص درصدد هستیم در طول سال با الگو گرفتن از شهدا در مسیر درست حرکت کنیم.

علی‎محمد جعفری با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، ابراز امیدواری کرد با انتخاب شهید شاخص رسانه راه و روش شهدا زنده نگه داشته شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه هر ساله یک شهید را به‎عنوان شهید شاخص معرفی می‎کند، ابراز کرد: با توجه به فاجعه منا و دشمنی آل‎سعود «سیدحمیدرضا حسینی» به‎عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان در سال جاری انتخاب و معرفی شد.

مسؤول بسیج رسانه استان گلستان با تأکید بر اینکه رسانه‎ها باید به جنایات آل‎سعود در رسانه‎ها بپردازند، اذعان کرد: فاجعه منا در سال ١٣٩٤ موجب شهادت 40 گلستانی شد.

گفتنی است؛ شهید سیدحمیدرضا حسینی زمستان سال 1355 در کردکوی دیده به جهان گشود، وی دانش‎آموخته دانشکده علوم و ارتباطات اجتماعی بوده و در رشته خبرنگاری فارغ‌التحصیل شده بود.

شهید حسینی در سال 1378 از ابتدای فعالیت شبکه خبر، همکاری با این شبکه را آغاز کرد، او که برای پوشش رسانه‌ای حج سال 1394 از سوی صدا و سیما به مکه مکرمه اعزام شده بودند در فاجعه منا و در حال انجام وظیفه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار