معاون استاندار گلستان گفت: ۱۵۰۰تن اقلام پر مصرف برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در استان گلستان توزیع می شود.

توزیع ۱۵۰۰تن اقلام پر مصرف برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در استان

به گزارش گلستان24؛محمود ربیعی صبح امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان اظهار داشت: برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان یک‌هزار و 500 تن انواع اقلام پرمصرف مردم در استان توزیع خواهد شد و مردم نگران کالاهای مورد نیاز خود نباشند.

معاون استاندار گلستان تاکید کرد: در شب عید امسال هم حدود 1700 تن انواع کالای پرمصرف اعم از برنج، گوشت مرغ منجمد، پرتقال، سیب، گوشت قرمز و تخم‌مرغ با قیمت‌های مناسب و مصوب در سطح استان گلستان توزیع شد. برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان سهمیه‌های کالا شامل روغن، شکر، گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد و تخم مرغ به میزان یک‌هزار و 354 تن تعیین شده است.

وی افزود: همچنین از طریق این کارگروه و استانداری پیگیری‌ها نسبت به دریافت سهمیه برنج به میزان 200 تن انجام خواهد شد. این اقلام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت، بخش خصوصی و سایر فروشگاه‌ها عرضه و با قیمت اعلام شده توسط کمیسیون تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان در دسترس مردم است.

ربیعی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تامین برخی از کالاها به ویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در این ایام طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان هم اجرا می‌شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار