سرپرست اداره ورزش و جوانان گلستان:

سرپرست اداره ورزش و جوانان گلستان گفت: اینکه بخواهیم تلاش‌های مربیان والیبال در کانون‌های ورزشی را نادیده گرفته و کانون‌ها تعطیل شود به نفع والیبال گنبدکاووس نخواهد بود.

تعطیلی کانون‌های ورزشی به نفع والیبال گنبدکاووس نیست

به گزارش گلستان24؛علی رحیمیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص نامه تهیه شده از سوی اهالی والیبال شهرستان گنبدکاووس و مدیران کانون‌های ورزشی درباره عملکرد رئیس هیات والیبال گنبدکاووس و نقد در خصوص تیم‌داری همزمان وی به عنوان رئیس هیات و عملکرد نامناسب وی طی سال‌های گذشته اظهار کرد: نقد اصلی این افراد برای این است که با حضور آقای ست کوویچ به عنوان کادر استعدادیاب از سوی مجموعه هاوش گنبدکاووس، سانس‌های سالن‌ها در اختیار کانون‌های ورزشی قرار نمی‌گیرد.

وی درباره اینکه آیا رئیس هیات همزمان می‌تواند تیمداری کند، ادامه داد: این موضوع باعث ایجاد سوء تفاهم می‌شود و بهتر است که این دو امر تفکیک شده باشد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: همه مربیان در کانون‌های ورزشی در گنبدکاووس بازیکنان بسیار بزرگی را تربیت کرده و تحویل تیم‌های مختلف داده‌اند و اینکه بخواهیم تلاش‌های این مربیان را نادیده گرفته و کانون‌ها تعطیل شود به نفع والیبال گنبدکاووس نخواهد بود.

رحیمیان درباره رسیدگی به این نامه نیز گفت: قبل از اینکه این نامه ارسال شود ما نامه‌ای را برای هیات والیبال گنبدکاووس ارسال کردیم که وضعیت سالن‌ها، سانس‌ها و حتی وضعیت قرارداد هیات با مجموعه هاوش مشخص و شفاف شود.

وی در پایان بیان کرد: تلاش ما بر این است که قراردادها شفاف شود و کانون‌های ورزشی شهرستان نیز بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار