رئیس بازرسی سازمان صنعت گلستان خبر داد

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: بازرسان این سازمان با نظارت دقیق بر عملکرد واحدهای تولیدی در سراسر نقاط استان با هرگونه تخلفات احتمالی مطابق قانون برخورد خواهند کرد.

جریمه 230 میلیاردی 2 واحد متخلف تولید آرد در گلستان

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان،علی‌اصغر اصغری اظهار کرد: در پی گزارشات دریافتی ستاد خبری سازمان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی تعدادی از واحدهای تولید کننده آرد در سطح استان تیمی از بازرسان برای رسیدگی و بررسی موارد مطروحه اعزام و پس از بررسی‌های به عمل آمده تخلف عرضه خارج از شبکه گندم امانی دو واحد تولیدی آرد شناسایی و محرز شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده و احراز تخلف عرضه خارج از شبکه 18 هزار و 600 تن گندم امانی دولت، پرونده تخلفات این واحدها به ارزش ریالی 233 میلیارد و 164 میلیون و50 هزار ریال تشکیل و برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

اصغری همچنین با بیان اهمیت این موضوع از مدیران واحدهای تهیه و توزیع آرد در سراسر استان خواست تا با رعایت موضوعات بهداشتی و سلامت محصول نهایی در تولید آرد مناسب و با کیفیت که رابطه مستقیم با تهیه نان مرغوب به عنوان قوت اصلی مردم را دارد کوشا بوده و شرکت‌های تهیه و توزیع کننده گندم را موظف به رعایت چهارچوب موازین قانونی دانست.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به حضور احتمالی برخی از سودجویان و دلالان خرید و فروش گندم در سطح بازار از برخورد قاطعانه با خاطیان این عرصه خبر داد و خروج هرگونه گندم امانی دولتی بدون داشتن حواله از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی را ممنوع دانست و افزود: در صورت فروش غیرقانونی گندم و مشاهده تخلف عرضه خارج از شبکه برابر قانون با واحدهای خاطی برخورد خواهد شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان استفاده از گندم و آرد با قیمت و کیفیت مناسب،توجه بیشتر به موضوع آموزش تولیدکنندگان و همکاری مردمی در امر تخلف‌یابی از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات 124 را از راهکارهای اصلی کاهش تخلفات عنوان کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار