رئیس اداره نظارت سازمان صنعت معدن گلستان خبرداد:

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان از ارسال پرونده تخلف یک شرکت دولتی به اتهام گرانفروشی به ارزش سه میلیارد ریال به تعزیزات حکومتی استان خبرداد.

تخلف ۳ میلیارد ریالی شرکت دولتی در گلستان
به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری اظهار کرد: براساس شکایت کتبی یکی از واحد های صنعتی استان از ارائه خدمت توسط یکی از شرکت های دولتی مبنی بر گرانفروشی و دریافت مبلغ مازاد بر نرخ مصوب، بررسی این پرونده در دستور کار  بازرسان این سازمان قرار گرفت. 

وی افزود: پس از بررسی های بعمل آمده در راستای ضوابط ابلاغی  شورای اقتصاد مشخص شد شرکت دولتی اشاره شده خارج از مصوبات قانونی اقدام به طلب مبالغی خارج از موازین تعریف شده کرده است که این امر بر اساس قانون تعزیرات حکومتی، تخلف محسوب شده و برای اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

اصغری بیان کرد: ارزش پرونده تخلف تنظیمی  بر اساس محاسبات قانونی معادل سه میلیارد ریال بوده  است.

علی اصغر اصغری

وی اظهارکرد: حوزه نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان در سه بخش واحد های دولتی و خصوصی و تعاونی برابر قانون تعزیرات حکومتی و قانون نظام صنفی صالح به پیگیری تخلفات احتمالی است و در سال جاری سعی دارد با تقویت این نظارت ها از بروز تخلفات احتمالی با همکاری بنگاهئهای اقتصادی پیشگیری بعمل آید.

وی همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی  مورد را سریعا از طریق سامانه ۱۲۴ به این سازمان اطلاع دهند تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار