نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان عدم استفاده از کالای ایرانی را از مشکلات اساسی کشور دانست و گفت: مردم، تولیدکنندگان و دولت در بروز این مشکل سهیم هستند.

عدم استفاده از کالای ایرانی از مشکلات اساسی است

به گزارش گلستان24؛آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی پیش از ظهر امروز در جمع نمایندگان جامعه ورزش و جوانان و تعدادی از دبیران سمن‌های استان اظهار کرد: درباره یاران خاص امام زمان (عج) از دو گروه جوانان و بانوان یاد شده و آمده است بیشتر یاران حضرت مهدی (عج) از جوانان و 50 نفر نیز از بانوان هستند که اگر مسؤولان ما به این مسائل پایبند و معتقد باشند می‌تواند به آنها انگیزه دهد و در راستای حل مشکلات جوانان گام بردارند.

وی خطاب به جمع حاضر گفت: درصورتی‌که مسؤولان به سخنان شما گوش فرا ندهند به این معنا است که مدیریت امام زمان (عج) و حکومت مهدوی را قبول ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با قدردانی از اقدامات اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان، افزود: گرچه مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اقداماتی داشتند که قابل‌تقدیر است اما انتظار داریم حمایت‌ از جوانان و ورزشکاران بیش‌ازپیش باشد.

نورمفیدی برگزاری مراسمی با عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام در حوزه اقوام در استان گلستان را اقدامی ارزشمند دانست و یادآور شد: امید است با تلاش‌های بیشتر اداره‌کل ورزش و جوانان مشکلات جوانان و فعالان این حوزه حل شود و بنده هم به سهم خود پیگیر حل مشکلات خواهم شد.

وی متذکر شد: متأسفانه در کشورمان مشکلات اساسی در مباحث مختلف اقتصادی، سیاسی، مدیریتی و ... وجود دارد که گاهی اوقات انتقاد کردن و بیان ضعف‌ها و ابراز دردها راهگشا و اثرگذار است.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه کشورهای پیشرفته دنیا مسیر طولانی را برای دستیابی به موفقیت و توسعه طی کردند، اذعان کرد: امروز مشکل اساسی کشورمان مسائل اقتصادی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با بیان اینکه عدم استفاده از کالای ایرانی یکی از مشکلات ما است، ابراز کرد: اینکه مردم ما از کالای تولید داخل استفاده نمی‌کنند از مشکلات اساسی کشورمان است که مردم، تولیدکنندگان و دولت در بروز این مشکل سهیم هستند.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید برای تسهیل تولید در کشور تسهیلات فراهم کند تا تولید در جامعه مثبت تلقی شود و یک امتیاز باشد، بیان کرد: متأسفانه در حال حاضر این‌طور نیست از طرفی تولیدکنندگان هم باید در راستای افزایش کیفیت کالای تولیدشده تلاش کنند تا مردم برای خرید کالای ایرانی راغب شوند.

نورمفیدی با اشاره به کاهش آمار ازدواج، اذعان کرد: متأسفانه توقعات برخی جوانان بالا رفته است این در حالی است که در گذشته جوانان با شرایط ابتدایی و در کمال سادگی زندگی مشترک را آغاز می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان ادامه داد: یکی از علل افزایش سن ازدواج و کاهش آمار ازدواج سخت‌گیری‌ها و توقعات بی‌جا است، نمی‌توان تنها شرایط اجتماعی را مقصر این مسائل دانست باید قبول کنیم که خود اشخاص هم در بروز مشکلات مشابه سهیم هستند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار