معاون آموزش و پرورش گنبدکاووس:

معاون علمی و پژوهشی اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به معرفی 49 معلم نمونه این شهرستان، گفت: از این معلمان در هفته گرامیداشت مقام معلم تجلیل خواهد شد.

49 معلم نمونه گنبدی تجلیل می‌شوند
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محمد عسگری در جلسه شورای معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برنامه‌ریزی این اداره برای برگزاری مراسمی باشکوه در روز گرامیداشت مقام معلم، اظهار کرد: در تلاش هستیم با همکاری معاونت‌های مختلف و تلاش همکارانم این مراسم را به صورت شایسته‌ای برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در این مراسم از معلمان نمونه شهرستانی تجلیل به عمل خواهد آمد، افزود: در هفته معلم از 49 معلم شهرستانی و دو معلم نمونه استانی شهرستان گنبدکاووس تجلیل می‌شود.

معاون علمی و پژوهشی اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه دو نفر از معلمان نمونه شهرستانی به عنوان معلم نمونه مناطق عشایری به استان معرفی شده‌اند، خاطرنشان کرد: این عزیزان از سوی اداره کل نیز به عنوان معلم نمونه عشایری انتخاب خواهند شد که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در هفته بزرگداشت مقام معلم که از 12 تا 18 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، از معلمان نمونه این شهرستان به نحو شایسته‌ای تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار