مدیرکل انتقال خون استان گلستان:

مدیرکل انتقال خون استان گلستان گفت: پایگاه‌های انتقال خون استان در ماه رمضان فعال هستند و مردم برای اهدای خون در روزهای مختلف ماه مبارک رمضان اقدام کنند.

پایگاه‌های انتقال خون گلستان در ماه رمضان فعال هستند

به گزارش گلستان24؛میرعلی حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ اهدای خون در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: مراکز اهدای خون استان در انتظار روزه‌دارانی هستند که به ضرورت اهدای خون برای نجات جان بیماران در همه روزهای سال آگاهی کامل دارند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، و با شعار نذر خون امسال من ؛ " من هستم " ، " مرا هزار امید است" مراکز اهدای خون استان در خدمت شهروندان گلستانی است، افزود: در طول ماه مبارک رمضان پایگاه انتقال خون شهرستانهای گرگان و گنبدکاووس روزها از ساعت 7.30 تا  14 و شب‌ها از ساعت 21.30 تا یک بامداد فعال هستند.

حسینی گفت: علاوه براین 2 پایگاه مرکز خون‌گیری شهرستانهای علی آباد کتول هرشب، مرکز خون‌گیری بندرگز شب‌های زوج، مرکز خون‌گیری کردکوی شب‌های فرد، اتوبوس سیار خونگیری آزادشهر یکشنبه شب‌ها و تیم سیار خونگیری در شب‌های سه‌شنبه از ساعت 21.30 تا یک بامداد پذیرای اهداکنندگان خون است.

مدیرکل انتقال خون استان گلستان با اشاره به اینکه به همراه داشتن کارت ملی و کد پستی درزمان اهدای خون الزامی است، افزود: روزه‌داری هیچ مانعی برای اهدای خون نیست و همه کسانی که به لحاظ جسمی توانایی دارند می‌توانند خون اهدا کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نیاز به افزایش ذخایر خون استان برای بیماران، پایگاه‌های انتقال خون استان پس از افطار نیز آماده خون‌گیری از شهروندان است.

حسینی گفت: هم‌اکنون ما در استان گلستان به همه گروه‌های خونی و به ویژه گروه خونی O مثبت که برای همه گروه‌های خونی مناسب است، نیاز داریم./تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار