معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان:

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با بیان اینکه استکبار جهانی از وحدت نیروهای مسلح ما هراس دارد، گفت: امروز کشور در بعد قدرت موشکی با اقتدار وارد عرصه بین المللی شده و در این حوزه با احدی تعارف نمی کند.

ایران حرف اول منطقه را می زند/ استکبار جهانی از وحدت نیروهای مسلح هراس دارد

به گزارش گلستان 24؛علی اصغر طهماسبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، امروز (2 خرداد) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان که به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون به واسطه شعار نه شرقی نه غربی مطمع دشمنان انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

 

وی افزود: جنگ بین کفر همیشه تاریخ بوده و هست و جنگ بین فقیر و غنی نیز همیشه بوده و خواهد بود.

 

طهماسبی با بیان اینکه سه تهدید همواره بشر را تهدید می کند، اظهارداشت: تهدید نظامی و سخت، تهدید نوین و فناورانه و تهدید مردم مدارانه جزو این سه تهدید به شمار می روند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی مستشاران مردمی ما در فرامرزها و در کشور دوست و برادر در حال خدمت رسانی هستند. امروز تروریسم در فرا منطقه و کشورهای مسلمان و دوست تهدید می کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با اشاره به تهدیدات کودتایی ایران در سالهای قبل انقلاب، گفت: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران منطقه را درنوردیده و به لحاظ عقیدتی، مردمی و نظامی حرف اول را می زند.

 

وی با بیان اینکه وزیر امورخارجه آمریکا 12 شرط برای جمهوری اسلامی ایران می گذارد، افزود: از این 12 شرط، 6 شرط مربوط به سپاه است که این نشان دهنده قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

طهماسبی اظهارداشت: استکبار جهانی از وحدت نیروهای مسلح ما هراس دارد. امروز کشور در بعد قدرت موشکی با اقتدار وارد عرصه بین المللی شده و در این حوزه با احدی تعارف نمی کند.

 

وی افزود: به شکر خدا جمهوری اسلامی ایران هر روز مقتدرتر از دیروز راه خودش را ادامه می دهد و جمهوری اسلامی ایران کشور 36 سال قبل نیست.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: دشمنان در تهدیدات فناورانه در حوزه کشاورزی، پزشکی، بهداشتی، گیاهی، دام و طیور، جنگل و نباتات و غیره تلاش می کنند و جوانان ما توانستند در حوزه علم و فناوری تلاش های دشمنان را خنثی کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم ما بیدار و هوشیار هستند، گفت: مردم ایران با حضور خود در 22 بهمن سال گذشته نشان دادند خون شهدای خرمشهر، دفاع مقدس و مدافع حرم را دوست دارند و در روز قدس نیز با حضور خود تمامی نقشه های استکبار جهانی را نقشه بر آب خواهند کرد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار