فرمانده سابق لشکر ۳۰ گرگان:

استاد دانشگاه و فرمانده سابق قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان از شهید صیاد شیرازی به عنوان الگویی برای ارتش امروز ایران نام برد.

روحیه جهادی و انقلابی شهید صیاد شیرازی الگویی برای ارتش امروز است
به گزارش گلستان ۲۴ ؛  امیر سرتیپ ۲ منصور خمری در مراسم سالگرد شهادت صیاد شیرازی در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان اظهار کرد: شهید سپهبد صیاد شیرازی یکی از چهره ها و فرماندهان نظامی در تاریخ معاصر ایران است که می تواند عیار و تراز مقاومت ملی و دفاع مقدس ایران اسلامی را معرفی و عرضه کند.

خمری با برشمردن ویژگی های شهید صیاد شیرازی بیان کرد: رویکردها و کارکردهای این شهید بزرگوار به ویژه در حوزه دفاعی با گذشت بیش از دو دهه از شهادتش همچنان الهام بخش و مورد تأسی آحاد نیروهای مسلح و مدافع میهن اسلامی است.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی دانش آموخته مکتب ولایت است و به همه ملت ایران تعلق دارد و مردم عزیز ایران شجاعت، رشادت و ایثارگری های این شهید بزرگوار را هیچگاه فراموش نمی کنند.

فرمانده سابق قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان تصریح کرد: روحیه جهادی، انقلابی، بسیجی و رفتار ایمانی توأم با اخلاص، صداقت، جدیت و نیز قاطعیت به هنگام، شهید صیاد را معرف و الگویی برای ارتش انقلابی امروز جمهوری اسلامی ایران قرار داده است.

خمری خاطرنشان کرد: هوشمندی، صلابت و برخورد قاطعانه و غیرمحافظه کارانه صیاد شیرازی در برابر دشمنان ملت ایران به ویژه دشمن بعثی، تروریست های تحت حمایت استکبار جهانی و نیز گروهک منفور و پلید منافقین در دفاع مقدس هشت ساله همواره در یادها باقی خواهد ماند.

000۱۰ ۲۸ ۰۷

000۱۰ ۱۰ ۲۸ ۱۰

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار