رصد و شکار ۳ تیم تروریستی در یک هفته

در ۲ عملیات اخیر نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۳ تیم تروریستی که از دو نقطه مجزا قصد ورود به کشور را داشتند، شناسایی و منهدم شدند، این نشان می‌دهد که سپاه اشراف اطلاعاتی وسیع و دقیقی در مناطق مرزی دارد.

نمایش قدرت اطلاعاتی سپاه در شمال‌غرب کشور

به گزارش گلستان24،شب گذشته قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که، "دو تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب که برای خرابکاری و انجام اقدامات تروریستی قصد عبور از منطقه مرزی اشنویه به داخل کشور را داشتند در تور شناسایی نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه قرار گرفتند".

این برای دومین بار در یک هفته اخیر است که تروریست‌ها قصد ورود به کشور داشتند ولی در همان مرزها، با ضرب شست نیروهای سپاه پاسداران مواجه می‌شوند. در نمونه اخیر، دوشنبه هفته جاری نیز یک تیم تروریستی در منطقه سردشت آذربایجان غربی شناسایی شده و در درگیری‌های منجر به انهدام این تیم، 5 عضو آن به هلاکت رسیده بودند. (لینک)

اما این بار، تروریست‌ها از منطقه‌ای دورتر از سردشت یعنی بیش از صد کیلومتر بالاتر از این نقطه صفر مرزی، از  شمال‌غرب کشور یعنی نقطه صفر مرزی در اشنویه قصد ورود به کشور را داشتند که این بار نیز توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران شناسایی شدند.


آن‌طور که سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه شب گذشته خبر داده بود، در جریان درگیری‌های دیروز نیروهای امنیتی سپاه با تروریست‌ها در اشنویه، پس از ساعاتی رزمندگان موفق شدند که تروریست‌ها را به هلاکت برسانند.

پس از انهدام تیم تروریستی نیز، از شب گذشته عملیات تعقیب و درگیری برای انهدام بقایای تروریست‌ها در منطقه ادامه داشته و تاکنون 9 تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیده‌ و اجساد آنها در اختیار نیروهای سپاه قرار دارد. همچنین از این گروه تروریستی مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

سپاه پاسداران اعلام کرده که اطلاعاتی در اختیار دارد که "آمریکا و عربستان سعودی" پشتیبانی وسیع مادی و تبلیغاتی از این تروریست‌ها از جمله حزب منحله دموکرات داشته و این گروهک‌ها را به ورود به ایران و ایجاد ناامنی و خرابکاری بین مردم، وادار کرده است. (لینک)

در همین باره، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز گفته است: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بدانند فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هوشیاری و آمادگی کامل از امنیت استان‌های مرزی کشور صیانت می‌کنند و اجازه عرض اندام به تروریست‌های اجیر شده و تحت حمایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل را نخواهند داد. (لینک)


سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه

نکته قابل توجه در 2 عملیات اخیر (یک هفته گذشته) توسط نیروهای سپاه پاسداران این است که 3 تیم تروریستی که از دو نقطه مجزا و با فاصله زیاد قصد ورود به کشور برای انجام عملیات تروریستی را داشتند، در همان نقاط مرزی، شناسایی و پس از "رصد دقیق تحرکات"، توسط سپاه پاسداران منهدم شده‌اند، این نشان می‌دهد که سپاه اشراف اطلاعاتی وسیع و دقیقی در مناطق مرزی دارد و از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی مناسبی برای رصد مرزها استفاده می‌کند. (لینک)

در عملیات دیروز سپاه، رزمندگانی از پیشمرگان کرد مسلمان و بسیجیان با پشتیبانی مردمی حضور داشته و در جریان درگیری‌ها، 2 تن از رزمندگان بومی منطقه نیز به شهادت رسیده‌اند اما تروریست‌ها موفق نشدند وارد کشور شده و اقدامات خرابکارانه‌ای انجام دهند. هم‌اکنون نیز تجهیزات و تسلیحات این تروریست‌ها در اختیار سپاه پاسداران است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار