سرپرست فرمانداری گرگان:

سرپرست فرمانداری گرگان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی اولویت نخست بنده در توسعه گرگان است، گفت: از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار دارم به ما کمک کنند تا گرفتن استعلام پروژه‌های سرمایه‌گذاری در کمترین زمانِ ممکن انجام شود.

اولویت نخست فرمانداری گرگان جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

به گزارش گلستان 24؛سیدابوالقاسم صفوی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان، اظهار کرد: رسانه‌ها به‌عنوان چشمان تیزبین جامعه باید عملکرد مسؤولان را رصد کرده و بی‌محابا نقد و بررسی کنند تا با راهنمایی‌ها و ارائه پیشنهادات و انتقادات آنها، حل امورات و مشکلات مردم تسریع شود.

وی به هجمه اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت: با توجه به فشارهای معاندین نظام منابع دولتی ما بسیار محدود است که درصدد هستم علاوه‌بر افزایش سهم مردم در منابع دولتی، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را نیز فعال کنم.

سرپرست فرمانداری گرگان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی اولویت نخست بنده در توسعه گرگان است، افزود: یکی از مشکلات این بخش که مانع حضور سرمایه‌گذاران در استان می‌شود صرف زمان طولانی برای گرفتن استعلام‌ها است که ما برای حل این مشکل در نظر داریم مسؤولیت استعلام‌ها را فرمانداری گرگان برعهده بگیرد و دغدغه سرمایه‌گذار در اخذ استعلام برطرف شود.

صفوی ادامه داد: از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار دارم به ما کمک کنند تا گرفتن استعلام پروژه‌های سرمایه‌گذاری در کمترین زمانِ ممکن انجام شود، در واقع ما به‌دنبال تسهیل قانون در مسیر سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران در استان هستیم.

وی با بیان اینکه همه سرمایه‌گذاران استانی و غیراستانی گرگان را خانه امن خود بدانند و بنده نیز به‌عنوان فرماندار گرگان در کنار آنها خواهم بود تا با امنیت و آرامش خاطر سرمایه‌گذاری کنند، گفت: جذب سرمایه‌گذار و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال جوانان استان را فراهم می‌کند.

سرپرست فرمانداری گرگان با اشاره به برنامه‌های خود در توسعه اقوام و ایجاد وحدت در استان، ابراز کرد: بنده نماینده ولی‌فقیه در گلستان را محور وحدت در استان می‌دانم، در واقع سیاست همه ما باید زندگی همه اقوام در کنار هم در یک همزیستی مسالمت‌آمیز باشد.

صفوی ابراز کرد: آنچه برای ما اهمیت دارد توسعه استان است، در واقع هر کسی از هر قومی که دل در گرو توسعه استان داشته باشد مورد توجه و حمایت ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم توسعه استان گلستان دغدغه همه حوزه‌های سیاسی و اجتماعی استان باشد، افزود: هدفم در شهر گرگان توسعه و حل یا کاهش مشکلات مردم است و سعی می‌کنم با خرد جمعی به اداره شهر بپردازم و از توان و ظرفیت همه اندیشمندان، اصحاب رسانه، نخبگان و همه کسانی که دغدغه توسعه استان را دارند با هر اندیشه‌ای استفاده خواهم کرد.

سرپرست فرمانداری گرگان با بیان اینکه اعتقاد دارم همه احزاب روحی هستند که در کالبد جامعه می‌تپند، خاطرنشان کرد: از همه احزاب با هر نگاهی حمایت می‌کنم تا نهادهای مدنی در جامعه تقویت شوند و شاهد جامعه‌ای پویا باشیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار