گلخانه پرورش گیاهان دارویی علی آباد کتول با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت صندوق کارآفرینی امید به بهره برداری رسید.

افتتاح گلخانه گیاهان دارویی در علی آباد کتول+ تصاویر

آیین افتتاح این گلخانه با حضور حسن پهلووری مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان، احمد تجری مفرد فرماندار و مدیران شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش گلستان24، تجری مفرد در این مراسم با تاکید بر لزوم حمایت از پروژه های کارآفرینی، تولیدی و اشتغالزا در شهرستان، گفت: گلخانه پرورش گیاهان دارویی علی آباد کتول با سرمایه گذاری 700 میلیون ریالی بخش خصوصی و تسهیلات 500 میلیون ریالی صندوق توسعه کارآفرینی ساخته شد که برای 5 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد و حمایت های مالی صندوق کار آفرینی امید از واحدهای تولیدی نیمه فعال، صنعت بوم گردی و گردشگری این شهرستان، تاکید کرد: با همکاری و همدلی دستگاه های اجرایی و بهره گیری از ظرفیت های حمایتی صندوق کارآفرینی امید می توانیم در مسیر حمایت از طرح های گردشگری و توریستی شهرستان در راستای جذب گردشگر و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه گام برداریم.

ارائه 884 میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید گلستان

پهلووری هم در ادامه این مراسم پشت تریبون رفت و گفت: صندوق کارآفرینی امید استان از شهریور سال 92  تا 31 مرداد ماه سال جاری 884 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در قالب 9 هزار و 10 فقره پرونده مربوط به بخش‎های کشاورزی، صنعت، خدمات، ضروری و ازدواج پرداخت کرده است. 

وی با اشاره به پرداخت 608 فقره تسهیلات این صندوق به بخش کشاورزی، تصریح کرد: در مدت 3 سال دولت تدبیر و امید بیش از 157 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده است.  

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان همچنین درباره ارائه تسهیلات اشتغال به متقاضیان  گفت: از آغاز هفته دولت سال گذشته تا آغاز هفته دولت سال جاری بیش از 340 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال با تشکیل یک ‎هزار و 435 فقره پرونده در استان پرداخت شد که این تسهیلات زمینه اشتغال یک‎هزار و 746 نفر را فراهم کرده است.

 golkhanehdar1

golkhanehdar1

golkhanehdar1

golkhanehdar1

golkhanehdar1

golkhanehdar1

golkhanehdar1

golkhanehdar1

انتهای پیام/

منبع: زرین نامه

 

ارسال نظر

آخرین اخبار