فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان گفت: نیروهای یگان حفاظت شیلات استان گلستان ۳ صیاد غیرمجاز را در منطقه گمیشان شناسایی و دستگیر کردند.

۳ صیاد غیرمجاز در منطقه گمیشان دستگیر شدند

به گزارش گلستان24؛سرهنگ غفارسعیدی‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره دستگیری صیادان غیرمجاز اظهار داشت: در عملیاتی برای حفاظت از دامهای خاویاری و مقابله با صیادان غیر مجاز نیروهای این یگان 3 صیاد غیرمجاز را در منطقه گمیشان روبروی بریدگی، شناسایی و آلات و ادوات کشف شده از آنان را ضبط کردند.

وی افزود: در این عملیات ماموران یگان توانستند از این صیادان یک فروند قایق موتوری 15 قوه اسب، 20 رشته دام فلسدار، 5 کیلوگرم ماهی استخوانی از نوع کفال و کلمه، 1 عدد گالن 60 لیتری، 5 لیتر بنزین غیر مجاز، 4 شاخه لنگر و 1 عدد پارو کشف کنند.

وی گفت: همچنین در این عملیات ماموران، 600 رشته دام استخوانی، 500 رشته دام غضروفی و 15 شاخه لنگر را نیز کشف و جمع آوری کرده و به پایگاه آشوراده منتقل کردند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان با اشاره به عملیاتی دیگر توسط نیروهای این یگان خاطر نشان کرد: طی عملیات ساحلی نیروهای ویژه یگان، برای پاکسازی مناطق ساحلی در مناطق میانقلعه و چالاشت حوالی شرکت تعاونی پره‌های نور گلستان، 1500 رشته دام استخوانی و 100 رشته دام غضروفی بلاصاحب جمع‌آوری و به پایگاه آشوراده انتقال داده شد.

وی گفت: تعداد 17 باب از کومه‌های صیادی غیرمجاز نیز در این عملیات تخریب شدند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار