مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: با موافقت کنفدراسیون بسکتبال آسیا، استان گلستان و شهر گرگان میزبان مسابقات بسکتبال غرب آسیا خواهد بود.

میزبانی گلستان در مسابقات بسکتبال غرب آسیا

به گزارش گلستان24؛بهمن طیبی، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان امروز در جمع خبرنگاران گفت: استان گلستان ظرفیت های بالقوه و بالفعل زیادی در رشته های مختلف ورزشی دارد که تلاش ما هم شکوفا کردن این ظرفیت ها است.

 

وی با بیان اینکه میزبانی از رویدادهای بزرگ ورزشی می تواند زمینه ساز این هدف مهم و بزرگ باشد، افزود: زیرساخت های مناسبی هم در استان ایجاد شده که شرایط را برای میزبانی گلستان از تورنمنت ها و رویدادهای بزرگ ورزشی در سطح ملی و بین المللی فراهم کرده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: امسال ۷ رویداد بین‌ المللی در رشته های مختلف امسال در استان برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس تیرماه امسال برگزار می شود که تاکنون 6 کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

 

طیبی ادامه داد: طبق پیش بینی ها احتمال حضور ورزشکارانی از 12 کشورجهان در این دوره از مسابقات وجود دارد. این مسابقات از روز نخست تیرماه آغاز و تا چهارم همان ماه ادامه خواهد داشت.

 

وی یکی دیگر از رویدادهای بزرگ ورزشی در استان را میزبانی مسابقات بسکتبال غرب آسیا اعلام کرد و گفت: کنفدراسیون بسکتبال آسیا با میزبانی شهر گرگان برای مسابقات غرب آسیا موافقت اولیه خود را اعلام کرده است و به زودی نحوه میزبانی و حضور و تعداد تیم ها نیز مشخص و اطلاع رسانی می شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار