مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: امسال ۷ تورنمنت ورزشی بین‌المللی بزرگ به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

۷ تورنمنت ورزشی بین‌المللی در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ بهمن طیبی اظهار داشت: امسال 7 تورنمنت ورزشی بین المللی بزرگ به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود و توافقات لازم با فدراسیون‌های مربوطه انجام شده است.

وی افزود: هفتمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس از اول تا 5  تیرماه در شهرستان گرگان برگزار می‌شود که تیم‌های پارس جنوبی و منتخب گلستان، نمایندگان ایران در این رقابت‌ها خواهند بود.

طیبی تصریح کرد: میزبانی مسابقات بسکتبال جوانان غرب آسیا در گرگان مورد تائید رئیس فدراسیون قرار گرفته و در صورت تائید کنفدراسیون بسکتبال آسیا این رقابت‌ها مردادماه در مرکز استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آمادگی خود را برای میزبانی تور جهانی والیبال ساحلی با حضور 30 کشور اعلام کرده‌ایم تا این رقابت‌ها دهه نخست شهریورماه در شهری غیر از گرگان برگزار شود.

وی اضافه کرد: مسابقات بین المللی چند جانبه کاراته در دهه سوم شهریورماه، مسابقات بین المللی کشتی به مناسبت روز جهانی کودک و مسابقات سپک تاکرا قهرمانی جهان در فصل پاییز و مسابقات بین المللی اسکواش هم از دیگر رقابت‌هایی است که میزبانی آن در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه برای برگزاری این هفت تورنمنت بین المللی، تفاهم نامه با هیئت‌های مورد نظر منعقد شده است، خاطرنشان کرد: هر شهری که مورد تائید کنفدراسیون مربوطه آسیایی و جهانی قرار بگیرد میزبان این مسابقات خواهد بود.

طیبی بیان کرد: گرگان به عنوان مرکز استان گلستان بهترین شرایط را برای برگزاری مسابقات بزرگ بین المللی دارد زیرا برای میزبانی چنین رقابت‌هایی باید فضای شهر و زیرساخت‌های آن پاسخگوی برگزاری مسابقات بزرگ باشد.

وی افزود: ما همواره از برگزاری تورنمنت‌های فراملی در استان گلستان استقبال می‌کنیم زیرا فرصتی برای ورزشکاران، مربیان و داوران ما خواهد بود و خوشبختانه استاندار هم از این موضوع استقبال و حمایت کرده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار