مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: تنوع و تکثر اقوام در استان گلستان یک فرصت است و در راستای تقویت وحدت بین اقوام جشنواره «همدلی» در استان برگزار می شود.

برگزاری جشنواره «همدلی» ویژه اقوام در استان/ انجام فعالیت های فرهنگی جریان ساز در استان

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در جمع خبرنگاران گفت: در استان گلستان اقوام مختلف و مذاهب اسلامی با وحدتی کم نظیر در کنار هم زندگی می کنند و باید قدر این وحدت را دانست.

 

وی با بیان اینکه هنر یکی از بهترین ابزارها و زبان ها برای ایجاد و تقویت این وحدت است، افزود: امسال جشنواره «همدلی» با نقش آفرینی اقوام مختلف در استان برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه با اشاره به مرزی بودن گلستان، خاطرنشان کرد: با توجه به این شاخصه، در برنامه های فرهنگی امسال برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری مناطق مرزی استان هم پیش بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه حدود نیمی از جمعیت استان در روستاها زندگی می کنند، افزود: فرهنگ و ارشاداسلامی برای این بخش نیز برنامه های ویژه خود را دارد و از برگزاری و اجرای فعالیت های فرهنگی در مناطق روستایی حمایت می کند.

 

حجت الاسلام فضیلت بیان کرد: در حوزه فرهنگی یکی از اولویت های امسال اجرای فعالیت های فرهنگی جریان ساز در استان از جمله حوزه آسیب های اجتماعی، اصلاح الگوی مصرف و ... است.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار