جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از اجرای طرح عملیاتی پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و کشف ۱۵۵ کیلوگرم موادمخدر در این عملیات خبر داد.

کشف مواد مخدر در گلستان

به گزارش گلستان24؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود فروزان با بیان اینکه برای مقابله با هرنوع آسیب‌های اجتماعی، ایمن سازی جامعه مهم‌ترین راه رویارویی با آن آسیب است، اظهار داشت: راهکارهای مقابله با اعتیاد را باید از میان خانواده و تغییر نگرش آنها آغاز کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه برای ریشه‌کن کردن اعتیاد و موادمخدر، برخورد صرف انتظامی کافی نیست، گفت: با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در حوزه مقابله با موادمخدر، متاسفانه شاهد افزایش گرایش به مصرف موادافیونی در جامعه هستیم.

وی با تاکید بر عزم راسخ پلیس در حوزه مقابله با موادمخدر، از اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز خبر داد و گفت: این طرح با بسیج کلیه امکانات و نیروهای پلیس مبارزه با موادمخدر به مرحله اجرا گذاشته شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان، هدف اجرای این طرح را افزایش ضریب امنیتی اعلام و اظهار کرد: با تلاش ماموران در این طرح 4 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر شدند.

سرهنگ فروزان با اشاره به توقیف 3 دستگاه خودرو و 3 دستگاه گوشی تلفن همراه،گفت: در این عملیات 155 کیلو گرم موادمخدر شامل 135کیلوگرم تریاک و 20 کیلوگرم حشیش کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار