مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: اجرای ویژه برنامه «سی شب مهمان شهدا» در تپه نورالشهدای گرگان در ایام ماه مبارک رمضان، یک اقدام موثر و کارآمد در راستای ترویج فرهنگ دینی، مذهبی و دفاع مقدس است.

مراسم «سی شب مهمان شهدا» یک اقدام موثر در ترویج فرهنگ دینی و دفاع مقدس است

به گزارش گلستان24؛ سرهنگ ستاد «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با سرهنگ «باقر رحمانی» فرمانده جدید سپاه گرگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار جمشیدی اظهار داشت: مردم با امنیت پایداری که شما ایجاد می کنید، احساس آرامش می کنند و سپس در پی رونق و تولید اقتصادی و سهیم شدن در مسائل فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و سیاسی خواهند رفت؛ لذا سیاست و تدابیر فعالیت های شما به گونه ای باید باشد که توقع مردم تا حدودی محقق شود.

وی عنوان کرد: ماموریت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس این است که ارزش‌های دفاع مقدس تحریف و فراموش نشود و این ارزش‌ها باید تدوین، تبیین، حفظ و به نسل های آینده منتقل شود و این امر با همت و هم افزایی همه رده های نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی استان میسر خواهد بود و ما نیز تلاش داریم از ظرفیت سپاه ناحیه گرگان در انجام ماموریت حفظ آثار استفاده کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان گفت: اجرای ویژه برنامه «سی شب مهمان شهدا» در تپه نورالشهدا در ایام ماه مبارک رمضان، یک اقدام موثر و کارآمد در راستای ترویج فرهنگ دینی، مذهبی و دفاع مقدس است.

وی در خصوص مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان گفت: یکی از دستگاه هایی که می تواند کمک موثری در پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس به ما کند، سپاه گرگان است؛ زیرا با تعامل خوبی که بین سپاه گرگان و ادارات و ارگان‌های گرگان وجود دارد، انتظار می‌رود از ظرفیت این ادارات در انجام ماموریت های حفظ آثار استفاده کنیم.

در ادامه سرهنگ «باقر رحمانی» فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: سپاه گرگان هر آنچه را که از ظرفیت نفوذی و وجودی خودش دارد، در اختیار حفظ آثار دفاع مقدس قرار خواهد داد و همین مسیر فعلی را در کنار یکدیگر ادامه خواهیم داد.

وی افزود: در بحث تپه نورالشهدا، نگاه ما سالانه است و معطوف به ماه مبارک رمضان نیست و ان‌شاء‌الله در کنار یکدیگر و با تفکیک مسئولیت‌ها و شرح وظایف کار خوبی را در تپه نورالشهدا به انجام برسانیم.  

/دفاع پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار